A struttura di u tornu CNC

In u campu di machining d'oghje, i torni CNC sò stati largamente usati in diversi campi.L'usu di torni CNC pò evità prublemi cum'è una rigidità strutturale insufficiente, una scarsa resistenza à u scossa, è una grande resistenza di attritu di e superfici di scorrimentu.È hè di grande aiutu per migliurà l'efficienza di turnu è riduce i costi.

Ci sò parechji tippi di torni CNC, ma sò generalmente cumposti da trè parti: u corpu principale di u tornu, u dispusitivu CNC è u servo system.

ck6150 (8)

1. U corpu principale di u tornu

 

1.1 Spindle è headstock

A precisione di rotazione di u spindle di tornu CNC hà un grande impattu nantu à a precisione di e parti machinate, è a so putenza è a velocità di rotazione anu ancu un certu impattu in l'efficienza di trasfurmazioni.Se u spindle box di u tornu CNC hè un tornu CNC cù funzione di regulazione automatica di a velocità, a struttura di trasmissione di u spindle box hè stata simplificata.Per u tornu CNC retrofitted cù doppiu funzioni di operazione manuale è trasfurmazioni di cuntrollu automaticu, in fondu a testa originale hè sempre riservata.

1.2.Rail guida

U rail di guida di u tornu CNC furnisce una guaranzia per u muvimentu di l'alimentazione.In una larga misura, avarà un certu impattu nantu à a rigidità, a precisione è a stabilità di u tornu à l'alimentazione di bassa velocità, chì hè ancu unu di i fatturi impurtanti chì afectanu a qualità di trasfurmazioni di pezzi.In più di certi torni CNC chì utilizanu i rails di guida tradiziunali di scorrimentu, i torni CNC pruduciuti da stereotipi anu utilizatu più rails di guida rivestiti di plastica.

1.3.Meccanisimu di trasmissione meccanica

Eccettu per a trasmissione di l'ingranaggi è altri meccanismi in parte di a testa, u tornu CNC hà fattu alcune simplificazioni nantu à a basa di a catena di trasmissione di u tornu ordinariu originale.A scatula di rota appesa, a scatula d'alimentazione, a scatula slide è a maiò parte di i so meccanismi di trasmissione sò annullati, è solu u mecanismu di trasmissione di viti di l'alimentazione verticale è horizontale hè ritenutu, è l'aghjunzione trà u mutore di u mutore è a vite di piombo (uni pochi torni ùn sò micca aghjuntu) ) pò eliminà a so coppia di ingranaggi di backlash.

 
2. Dispositivo di cuntrollu numericu

 

In u campu di e macchine utensili CNC, u dispositivu CNC hè u core di a macchina utensili.Accepta principarmenti u prugramma di machining CNC mandatu da u dispusitivu di input da a memoria interna, compile à traversu u circuitu o software di u dispusitivu CNC, è emette infurmazioni di cuntrollu è struzzioni dopu l'operazione è u trasfurmazioni.Ogni parte di a machina strumentu travaglia in modu chì si pò spustà in modu ordinatu.

 

3. Sistema servo

 

Ci hè dui aspetti in u sistema servo: unu hè a unità servo, è l'altru hè u dispusitivu di guida.

L'unità servo hè u ligame trà u CNC è u tornu.Si pò amplify u signali debbuli in u dispusitivu CNC à furmà u signale di u dispusitivu high-putere drive.Sicondu u cumandimu ricivutu, l'unità servo pò esse divisa in tipu di impulsu è tipu analogicu.

A decorazione di l'accionamentu hè di programà u muvimentu meccanicu di u segnu CNC allargatu da l'unità servo, è guidà u tornu attraversu una cunnessione simplice è a rimozione di e parti di cunnessione, in modu chì a tavola di travagliu pò localizà accuratamente u muvimentu relativo di a trajectoria, è infine processà u necessariu. prudutti secondu i bisogni.


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022