Prucedure di funziunamentu di sicurità di a segatrice

                                                             Prucedure di funziunamentu di sicurità di a segatrice

 

Cumu aduprà una sega a nastro in modu sicuru?Per piacè riferite à l'infurmazioni sottu

 

1. Scopu

Standardizà u cumpurtamentu di l'impiigatu, realizà a standardizazione operativa, è assicurà a sicurità persunale è di l'equipaggiu.

2. zona

Adatta per u funziunamentu sicuru è a manutenzione di rutina di e segatrici

3 Identificazione di Risichi

Scossa elettrica, scald, ferita meccanica, colpu d'ughjettu

4 equipamentu di prutezzione

Caschi di sicurezza, vestiti di prutezzione di u travagliu, scarpi di sicurezza, occhiali, cappelli di travagliu

5 Prucedure di funziunamentu sicuru

5.1 Prima di l'operazione

5.1.1 Purtate currettamente vestiti di travagliu in u travagliu, trè collants, occhiali protettivi, guanti, pantofole è sandali sò strettamente pruibiti, è l'impiegati femminili sò strettamente pruibiti di portà sciarpe, falde è capelli in cappelli di travagliu.

5.1.2 Verificate s'ellu a prutezzione, l'assicuranza, u dispusitivu di signale, a parte di trasmissione meccanica è a parte elettrica di a sega sò dispositivi di prutezzione affidabili è s'ellu sò cumpleti è efficaci.Hè strettamente pruibitu d'utilizà a segatrice in più di e specificazioni, sovraccarichi, velocità eccessive è temperature eccessive.

5.2 U travagliu

5.2.1 Fate tutte e priparazioni prima di inizià a macchina.Installa u vise in modu chì u centru di u materiale di a serra hè in u mità di u colpu di a serra.Aghjustate a pinza à l'angulu desideratu, è a dimensione di u materiale di serra ùn deve esse più grande di a dimensione massima di u materiale di serra di a macchina.

5.2.2 A lama di a sega deve esse stretta, è a sega deve esse inattivata per 3-5 minuti prima di a serra per caccià l'aria in u cilindru idraulicu è i solchi d'oliu nantu à u dispusitivu di trasmissione idraulica, è verificate se a sega hè difettu o micca, è se u circuitu d'oliu lubricating hè normale.

5.2.3 Quandu serranu tubi o profili di piastra fina, u pitch di denti ùn deve esse più chjucu di u gruixu di u materiale.Quandu a serratura, u manicu deve esse ritruvatu à a pusizione lenta è a quantità di tagliu deve esse ridutta.

5.2.4 Durante u funziunamentu di a segatrice, ùn hè micca permessu di cambià a vitezza à mità di strada.U materiale di serratura deve esse postu, clamped è fermamente clamped.A quantità di tagliu hè determinata secondu a durezza di u materiale è a qualità di a lama di serra.

5.2.5 Quandu u materiale hè per esse tagliatu, hè necessariu di rinfurzà l'osservazione è attente à u funziunamentu sicuru.

5.2.6 Quandu a segatrice hè anormale, cum'è u rumore anormale, u fumu, a vibrazione, l'odore, etc., ferma immediatamente a macchina è dumandate à u persunale pertinente per verificà è trattà cun ella.

5.3 Dopu à u travagliu

5.3.1 Dopu aduprà o abbandunà u locu di travagliu, ogni manicu di cuntrollu deve esse rimettu à u spaziu viotu è l'alimentazione elettrica deve esse tagliata.

5.3.2 Pulite a segatrice è u situ di travagliu in tempu dopu chì l'operazione hè finita.

6 Misure d'urgenza

6.1 In casu di scossa elettrica, immediatamente disconnect the power supply, eseguite a compressione di u pettu è a respirazione artificiale, è rappurtate à u superiore à u stessu tempu.

6.2 In l'eventuali di burns, cum'è picculi burns, rinfriscà immediatamente cù una grande quantità d'acqua pulita, applicà un unguentu di burn è mandate à l'uspidale per u trattamentu.

6.3 Bandage a parte sanguinante di a persona ferita accidentalmente per piantà u sanguinamentu, disinfettate è mandate à l'uspidale per u trattamentu.

banca di foto (3GH4235 (1) 

Per fà a segatrice a nastro megliu è sicura à aduprà, ognunu deve seguità a sopra
passi in usu di ogni ghjornu.U funziunamentu impropriu pò causà accidenti imprevisti.L'usu sicuru ci impone
principià da i dettagli.Iè, ùn devi micca aspittà finu à avè un prublema prima di pruvà à truvà un
suluzione

Tempu di post: Dec-10-2022