Torni, alesatrici, smerigliatrici... Fighjate à l'evoluzione storica di diverse macchine utensili-1

Sicondu u metudu di preparazione di mudelli di macchine utensili, i macchinari utensili sò divisi in 11 categurie: torni, perforatrici, alesatrici, rettificatrici, macchine per l'elaborazione di ingranaggi, filettatrici, fresatrici, piallatrici, fresatrici, segatrici e altri. machini arnesi.In ogni tipu di machina strumentu, hè divisu in parechji gruppi secondu a gamma di prucessu, u tipu di layout è u rendiment strutturale, è ogni gruppu hè divisu in parechje serie.Oghje, l'editore vi parlerà di e storie storiche di torni, foratrici è fresatrici.

 

1. Tornu

circa 6250 (5)

Un tornu hè una macchina arnesi chì usa principalmente un strumentu di tornu per turnà una pezza rotante.Nantu à u tornu, trapani, alesatori, alesatori, rubinetti, fustelle e strumenti di zigrinatura ponu ancu esse aduprati per u processu currispundente.I torni sò principarmenti usati per a machining shafts, discs, sleeves and other workpieces with revolving surfaces, è sò u tipu più utilizatu di machini arnesi in a fabbricazione di machini è i buttreghi di riparazione.

 

1. U "tornu di l'arcu" di pulleys antichi è verge di arcu.Finu à l'anticu Egittu, a ghjente hà inventatu a tecnulugia di turnà u legnu cù un strumentu mentre a rotazione intornu à u so assi cintrali.À u principiu, a ghjente usava dui tronchi in piedi cum'è supporti per alzà u legnu da turnà, aduprate a forza elastica di i rami per rotulà a corda nantu à u legnu, tira a corda cù a manu o u pede per vultà u legnu, è tene u cuteddu per tagliu.

Stu metudu anticu hà sviluppatu gradualmente è sviluppatu in dui o trè volte di a corda nantu à a pulley, a corda hè supportata nantu à una barra elastica curvata in una forma di arcu, è l'arcu hè imbuttatu è tiratu avanti è avanti per rotà l'ughjettu processatu per turning, chì hè u "tornu d'arcu".

2. Crankshaft medievale è flywheel drive "tornu à pedale".In u Medievu, qualchissia hà designatu un "tornu à pedale" chì usava un pedale per rotà u crankshaft è guidà u volante, è poi cunduce à l'arburu principale per rotà.À a mità di u 16u seculu, un disegnatore francese chjamatu Besson hà designatu un tornu per turnà viti cù una barra di viti per fà scorri l'arnesi.Sfortunatamente, stu tornu ùn era micca popularizatu.

3. À u XVIIImu seculu, nascenu i scatuli è i mandrini.In u 18u seculu, un altru hà cuncepitu un tornu chì usa un pedale di pede è una biela per rotà u crankshaft, chì pò almacenà l'energia cinetica di rotazione nantu à u volante, è sviluppatu da a rotazione diretta di a pezza à una testa rotante, chì hè un U mandrinu per mantene a pezza di travagliu.

4. In u 1797, l'inglese Maudsley hà inventatu u tornu di post di l'arnesi d'epica, chì hà una vite di piombu di precisione è ingranaggi intercambiabili.

Maudsley hè natu in u 1771, è à l'età di 18 anni, era a manu diritta di l'inventore Brammer.Si dice chì Brammer avia sempre statu un agricultore, è quandu era 16 anni, un accidentu hà causatu una disabilità à u so ankle drittu, cusì hà da passà à u travagliu di legnu, chì ùn era micca assai mobile.A so prima invenzione era u toilette in u 1778. Maudsley hà cuminciatu à aiutà à Brahmer à cuncepisce presse idrauliche è altre machini finu à ch'ellu lasciò Brahmer à l'età di 26 anni, perchè Brahmer hà rifiutatu rudely a pruposta di Moritz à Request for salari di più di 30 shillings per simana.

In u stessu annu chì Maudsley abbandunò Brammer, hà custruitu u so primu tornu à filu, un tornu tuttu di metallu cù un supportu d'arnesi è un tailstock capaci di trasfurmà nantu à dui rails paralleli.A superficia di guida di u rail di guida hè triangulare, è quandu u spindle gira, a vite di guida hè guidata per spustà u supportu di l'utensili lateralmente.Questu hè u mekanismu principalu di i torni muderni, cù quale i viti metalli di precisione di ogni pitch ponu esse girati.

Trè anni dopu, Maudsley hà custruitu un tornu più cumpletu in u so propiu attellu, cù ingranaggi intercambiabili chì cambiavanu a velocità di alimentazione è u pitch di i filamenti chì sò machinati.In u 1817, un altru inglesu, Roberts, hà aduttatu una pulley in quattru tappe è un mecanismu di rota posteriore per cambià a velocità di u spindle.Prestu, i torni più grossi sò stati introdotti, chì cuntribuiscenu à l'invenzione di u mutore di vapore è altre machini.

5. A nascita di varii torni spiciali Per migliurà u gradu di mecanizazione è automatizazione, Fitch in i Stati Uniti hà inventatu un tornu di torre in 1845;in u 1848, un tornu di rota apparsu in i Stati Uniti;in u 1873, Spencer in i Stati Uniti hà fattu una sola arbulu Torni automaticu, è prestu hà fattu trè assi autumàticu lathes;à u principiu di u XXmu seculu apparsu torni cù trasmissioni di ingranaggi guidati da muturi separati.A causa di l'invenzione di l'acciaio per l'arnesi d'alta velocità è l'applicazione di i mutori elettrici, i torni sò stati migliurati continuamente è infine ghjunghjenu à u livellu mudernu di alta velocità è alta precisione.

Dopu à a Prima Guerra Munniali, per via di i bisogni di l'industria di l'arme, di l'automobile è di l'altri machini, diversi torni automatichi d'alta efficienza è torni specializati si sviluppanu rapidamente.Per migliurà a produtitività di picculi lochi di pezzi di travagliu, à a fini di l'anni 1940, i torni cù i dispusitivi di prufilu idraulicu sò stati promossi, è à u stessu tempu, i torni multi-utensili sò ancu sviluppati.In a mità di l'anni 1950, i torni cuntrullati da u prugramma cù carte punch, latch plates è dials sò stati sviluppati.A tecnulugia CNC hà cuminciatu à esse aduprata in i torni in l'anni 1960 è sviluppatu rapidamente dopu à l'anni 1970.

6. Lathes sò spartuti in parechji tippi sicondu u so usu è funzioni.

U tornu ordinariu hà una larga gamma d'uggetti di trasfurmazioni, è a gamma di regolazione di a velocità di u spindle è di l'alimentazione hè grande, è pò processà e superfici interne è esterne, e facce finali è i fili interni è esterni di u travagliu.Stu tipu di tornu hè principarmenti operatu manualmente da i travagliadori, cù una bassa efficienza di pruduzzione, è hè adattatu per a produzzione di pezzi unicu, in pezzi chjuchi è attelli di riparazione.

I torni di torretta è i torni rotatori anu supporti di attrezzi di torretta o supporti di attrezzi rotativi chì ponu cuntene parechje arnesi, è i travagliadori ponu utilizà diverse arnesi per compie vari prucessi in un clamping di u travagliu, chì hè adattatu per a produzzione di massa.

U tornu autumàticu pò compie in autumàticu u processu multi-processu di pezzi chjuchi è mediani secondu un certu prugramma, pò carica automaticamente è scaricate materiali, è processà un batch di i stessi pezzi ripetutamente, chì hè adattatu per a pruduzzioni di massa.

I torni semi-automatici multi-utensili sò divisi in assi unicu, multi-assi, horizontale è verticale.U layout di u tippu horizontale unicu assi hè simile à quellu di un tornu ordinariu, ma i dui gruppi di supporti d'arnesi sò stallati nantu à u fronte è u spinu o sopra è falà di l'arburu principale, rispettivamente, è sò usati per processà i dischi. anelli è pezzi di l'arbureti, è a so produtividade hè da 3 à 5 volte più altu ch'è quellu di i torni ordinali.

U tornu di prufilu pò cumplettà automaticamente u ciculu di u travagliu di u travagliu imitando a forma è a dimensione di u mudellu o di a mostra.Hè adattatu per a pruduzzione in batch è batch di pezzi di travagliu cù forme cumplesse, è a produtividade hè da 10 à 15 volte più altu ch'è quellu di i torni ordinali.Ci sò supporti multi-utensili, multi-assi, tippu mandrinu, tipu verticale è altri tipi.

U spindle di u tornu verticale hè perpendiculare à u pianu horizontale, a pezza di travagliu hè chjappata nantu à a tavola rotativa horizontale, è u restu di l'uttellu si move nantu à u fasciu o colonna.Hè adattatu per trasfurmà pezzi grossi è pesanti chì sò difficiuli di stallà nantu à i torni ordinali.In generale, sò spartuti in dui categurie: una sola colonna è una doppia colonna.

Mentre u tornu di denti di a pala gira, u supportu di l'utensili periodicamente reciprocates in a direzzione radiale, chì hè aduprata per a furmazione di superfici di denti di frese di carrelli elevatori, frese di frese, ecc. Di solitu cù un attache di macinazione di sollievu, una piccula mola guidata da un separatu. mutore elettricu allevia a superficia dentale.

I torni specializati sò i torni utilizati per machinà e superfici specifiche di certi tipi di pezzi, cum'è i torni di crankshaft, camshaft lathes, wheel lathes, asxle lathes, roll lathes, e ingot lathes.

U tornu cumminatu hè principarmenti utilizatu per a trasfurmazioni di tornu, ma dopu avè aghjustatu qualchì parte speciale è accessori, pò ancu eseguisce foratura, fresatura, perforazione, inserimentu, macinazione è altre trasfurmazioni.Hà e caratteristiche di "una macchina cù funzioni multiple" è hè adattatu per i veiculi di l'ingegneria, i navi o u travagliu di riparazione mobili in a stazione di riparazione.

 

 

 

2. Foratrice01

Ancu l'industria di l'attellu hè relativamente arretrata, hà furmatu è pruduciutu assai artighjani.Ancu s'ellu ùn sò micca sperti in a fabbricazione di machini, ponu fà ogni tipu d'arnesi manuale, cum'è coltelli, seghe, aghi, trapani, coni, smerigliatrici, fusti, maniche, ingranaggi, cornici di letti, ecc. da queste parti.

 

 
1. U più anticu disegnatore di a macchina boring - Da Vinci boring machine hè cunnisciutu com'è "Mamma di Macchine".Parlendu di machini noiosi, avemu da parlà prima di Leonardo da Vinci.Questa figura legendaria puderia esse u designer di e prime macchine di foratura per u travagliu di i metalli.A perforatrice chì hà designatu hè alimentata da un pedale idraulicu o di pede, l'arnesi di foratura gira vicinu à a pezza, è a pezza hè fissata nantu à una tavola mobile guidata da una gru.In u 1540, un altru pittore dipintò un ritrattu di "Pirotecnia" cù u listessu disegnu di una macchina foratrice, chì era usata per finisce i castings cavu in quellu tempu.

2. A prima machina boring nata per a trasfurmazioni di cannoni (Wilkinson, 1775).In u 17u seculu, per via di i bisogni militari, u sviluppu di a fabricazione di cannoni era assai rapidu, è a manera di fabricà a canna di u cannone hè diventatu un prublema maiò chì a ghjente avia bisognu urgente di risolve.

A prima vera macchina di foratura di u mondu hè stata inventata da Wilkinson in u 1775. In fatti, a macchina di foratura di Wilkinson hè, per esse precisu, una perforatrice capace di usinà precisamente i cannoni, una barra di foratura cilindrica cava montata nantu à i cuscinetti à i dui estremità.

Natu in America in u 1728, Wilkinson si trasferì in Staffordshire à l'età di 20 per custruisce u primu furnace di ferru di Bilston.Per quessa, Wilkinson hè statu chjamatu u "Master Blacksmith of Staffordshire".In u 1775, à l'età di 47 anni, Wilkinson hà travagliatu duru in a fabbrica di u babbu per creà sta nova macchina chì puderia perforare cannoni cù una precisione rara.Curiosamente, dopu à a morte di Wilkinson in u 1808, hè statu intarratu in un coffin di ferru di u so propiu disignu.

3. A machina boring hà fattu una cuntribuzione impurtante à u mutore di vapore di Watt.A prima onda di a Rivuluzione Industriale ùn saria micca pussibule senza u mutore di vapore.Per u sviluppu è l'applicazione di u mutore di vapore stessu, in più di l'opportunità suciali necessarii, certi prerequisiti tecnichi ùn ponu esse ignorati, perchè a fabricazione di e parti di u mutore di vapuri ùn hè micca cusì faciule cum'è tagliu di legnu da un carpintero.Hè necessariu di fà qualchì forma di parti metalliche spiciali, è i requisiti di precisione di trasfurmazioni sò elevati, chì ùn ponu esse rializatu senza l'equipaggiu tecnicu currispundente.Per esempiu, in a fabricazione di u cilindru è u pistone di un mutore di vapore, a precisione di u diametru esternu necessariu in u prucessu di fabricazione di u pistone pò esse tagliata da l'esternu mentre si misura a dimensione, ma per risponde à i requisiti di precisione di l'internu. diamitru di u cilindru, ùn hè facile à aduprà i metudi di trasfurmazioni generale..

Smithton era u megliu meccanicu di u XVIII seculu.Smithton hà cuncepitu quant'è 43 pezzi di l'equipaggiu di l'acqua è u ventu.Quandu si trattava di fà u mutore di vapore, a cosa più difficiuli per Smithon era u cilindru.Hè abbastanza difficiule di machinà un grande cilindru internu in un circhiu.Per questu scopu, Smithton hà fattu una macchina speciale per tagliate i cilindri interni à l'Opere di Ferru Cullen.Stu tipu di macchina di foratura, chì hè alimentata da una rota d'acqua, hè dotata di un strumentu à l'estremità frontale di u so longu assi, è l'arnesi pò esse giratu in u cilindru per processà u so circhiu internu.Siccomu l'uttellu hè stallatu à l'estremità frontale di l'arbulu longu, ci saranu prublemi cum'è a deviazione di l'arbulu, per quessa, hè assai difficiule di machinà un cilindru veramente circular.Per questu scopu, Smithton hà da cambià a pusizione di u cilindru parechje volte per a machining.

A macchina boring inventata da Wilkinson in u 1774 hà ghjucatu un rolu maiò in stu prublema.Stu tipu di macchina di perforazione usa a rota d'acqua per girà u cilindru di materiale è spinghja versu l'attrezza fissa in u centru.A causa di u muvimentu relative trà l'uttellu è u materiale, u materiale hè struitu in un pirtusu cilindricu cù alta precisione.À l'epica, una macchina forata era usata per fà un cilindru cù un diametru di 72 inch in u gruixu di una munita di sei pence.Misuratu cù a tecnulugia muderna, questu hè un grande errore, ma in e cundizioni in u mumentu, ùn era micca faciule per ghjunghje à stu livellu.

Tuttavia, l'invenzione di Wilkinson ùn hè micca patentatu, è a ghjente l'hà copiatu è installatu.In u 1802, Watt hà ancu scrittu annantu à l'invenzione di Wilkinson, chì copiò in a so ferrugia di Soho.In seguitu, quandu Watt hà fattu i cilindri è i pistoni di u mutore di vapore, hà ancu utilizatu sta maravigliosa macchina di Wilkinson.Hè risultu chì per u pistone, hè pussibule di misurà a dimensione mentre u tagliu, ma ùn hè micca cusì simplice per u cilindru, è deve esse usata una machina boring.À quellu tempu, Watt hà utilizatu a rota d'acqua per rotà u cilindru di metallu, cusì chì l'attrezzamentu centru fissu hè stata spinta in avanti per cutà l'internu di u cilindru.In u risultatu, l'errore di u cilindru cù un diametru di 75 inch era menu di u gruixu di una munita.Hè assai avanzatu.

4. U nàscita di a machina di foratura di tavulinu (Hutton, 1885) In i decennii dopu, assai migliuramentu sò stati fatti à a machina di foratura di Wilkinson.In u 1885, Hutton in u Regnu Unitu hà fabricatu a macchina di foratura di tavulinu, chì hè diventata u prototipu di a macchina di foratura moderna.

 

 

 

3. Fresatrice

X6436 (6)

In u 19u seculu, i britannichi inventavanu a machina di foratura è a pialla per i bisogni di a rivoluzione industriale cum'è u mutore di vapore, mentre chì l'Americani cuncintrau nantu à l'invenzione di a fresa per pruduce un gran numaru d'armi.Una fresatrice hè una macchina cù frese di diverse forme, chì ponu taglià pezzi cù forme speciale, cum'è solchi elicoidali, forme di ingranaggi, etc.

 

Già in u 1664, u scientist britannicu Hook hà criatu una machina per u tagliu affittendu à cutters circulari rotanti.Questu pò esse cunsideratu cum'è a fresatrice originale, ma à quellu tempu a sucetà ùn hà micca rispostu cù entusiasmu.In l'anni 1840, Pratt hà designatu a chjamata fresa Lincoln.Di sicuru, quellu chì hà veramente stabilitu u statutu di fresatrici in a fabricazione di macchine era l'American Whitney.

1. U primu fresatore ordinariu (Whitney, 1818) In u 1818, Whitney hà fattu a prima fresatrice ordinaria di u mondu, ma a patente per a fresatrice era British Bodmer (cù un strumentu d'alimentazione di l'arnesi).L'inventore di u gantry planer) "ottenutu" in u 1839. A causa di l'altu costu di frese, ùn ci era micca assai persone chì anu interessatu à quellu tempu.

2. A prima fresa universale (Brown, 1862) Dopu à un periudu di silenziu, a fresa torna attiva in i Stati Uniti.In cuntrastu, Whitney è Pratt si pò dì solu chì anu stabilitu a fundazione per l'invenzione è l'applicazione di a fresatrice, è u creditu per veramente inventà una fresatrice chì pò esse appiicata à diverse operazioni in a fabbrica deve esse attribuita à l'ingegnere americanu. Ghjiseppu Brown.

In u 1862, Brown in i Stati Uniti pruducia a prima fresatrice universale di u mondu, chì hè una innovazione epocale in a pruvisione di dischi di indexazione universale è frese cumpletu.A tavula di a fresa universale pò rotà un certu angulu in a direzzione horizontale, è hà accessori cum'è una testa di fresatura finale.A so "fresatura universale" hè stata un grande successu quandu hè stata esposta à l'Esposizione di Parigi in u 1867. À u listessu tempu, Brown hà ancu cuncepitu una fresa in forma chì ùn si deformava micca dopu a macinazione, è poi hà fabricatu una macinatrice per a macinazione di a fresa. cutter, purtendu a fresatrice à u livellu attuale.


Tempu di posta: 02-02-2022