Torni, alesatrici, smerigliatrici... Fighjate à l'evoluzione storica di diverse macchine utensili-2

Sicondu u metudu di formulazione di mudelli di macchine utensili, e macchine utensili sò divise in 11 categurie: torni, trapani, alesatrici, rettificatrici, macchine per l'elaborazione di ingranaggi, filettatrici, fresatrici, piallatrici, fresatrici, segatrici e altri. machini arnesi.In ogni tipu di machina strumentu, hè divisu in parechji gruppi secondu a gamma di prucessu, u tipu di layout è u rendiment strutturale, è ogni gruppu hè divisu in parechje serie.Ma i polveri d'oru cunnosci a storia di u sviluppu di sti machini arnesi?Oghje, l'editore vi parlerà di e storie storiche di piallatrici, smerigliatrici e perforatrici.

 
1. Pialla

06
In u prucessu di l'invenzione, assai cose sò spessu cumplementarii è interlocked: per fabricà un mutore di vapore, l'aiutu di una machina boring hè necessariu;dopu à l'invenzione di u mutore di vapore, a planer gantry hè chjamata di novu in termini di esigenze di prucessu.Si pò dì chì hè stata l'invenzione di u mutore di vapore chì hà purtatu à u disignu è u sviluppu di a "macchina di travagliu" da i foratrici è i torni à i piallatori di gantry.In fattu, una planer hè un "aviò" chì pianifica u metale.

 

1. Gantry planer per u processu di grandi piani (1839) A causa di a necessità di u processu di l'aviò di i sedi di valvula di i motori di vapore, parechji tecnichi cuminciaru à studià stu aspettu da u principiu di u 19u seculu, cumpresu Richard Robert, Richard Pula Special, James Fox è Joseph Clement, etc., anu cuminciatu in u 1814 è hà fabbricatu indipindentamente a pialla di gantry in 25 anni.Questa planer gantry hè di riparà l'ughjettu processatu nantu à a piattaforma reciprocante, è a planer taglia un latu di l'ughjettu processatu.Tuttavia, sta planer ùn hà micca un dispositivu di alimentazione di cuteddu, è hè in u prucessu di trasfurmà da "utensili" à "macchina".In u 1839, un omu britannicu chjamatu Bodmer hà infine cuncepitu una rallatrice à portico cù un dispositivu di alimentazione di cute.

2. Planer per processing facets Un altru inglese, Neismith, hà inventatu è fabricatu un planer per processing facets in 40 anni da 1831. Pò riparà l'ughjettu processatu nantu à u lettu, è l'uttellu si move avanti è avanti.

Da tandu, per via di u migliuramentu di l'arnesi è l'emergenza di i mutori elettrici, i piani di gantry sò sviluppati in a direzzione di u tagliu à alta velocità è di alta precisione da una banda, è in a direzzione di u sviluppu à grande scala da l'altra banda.

 

 

 

2. Grinder

U mo 4080010

 

A macinazione hè una tecnica antica cunnisciuta da l'umanità da i tempi antichi.Sta tecnica hè stata aduprata per macinà arnesi di petra in l'Età Paleoliticu.In seguitu, cù l'usu di l'utensili di metallu, u sviluppu di a tecnulugia di macinazione hè statu prumuvutu.Tuttavia, u disignu di una vera macinatrice hè sempre una cosa recente.Ancu à u principiu di u 19u seculu, a ghjente hà sempre utilizatu una petra naturale per fà u cuntattu cù a pezza di travagliu per a macinazione.

 

1. U primu macinatu (1864) In u 1864, i Stati Uniti anu fattu u primu macinatu di u mondu, chì hè un dispositivu chì stalla una mola nantu à u supportu di l'utensili slide di u tornu è li face una trasmissioni automatica.Dopu à 12 anni, Brown in i Stati Uniti hà inventatu un macinatu universale chì hè vicinu à u macinatu mudernu.

2. Artificial grindstone - a nascita di grinding wheel (1892) A dumanda di grindstone artificiale si sviluppa ancu.Cumu sviluppà una macina chì hè più resistente à l'usura cà una macina naturale?In u 1892, l'American Acheson hà pruduciutu cù successu carbure di siliciu fattu di coke è sabbia, chì hè una macina artificiale avà chjamata C abrasive;dui anni dopu, A abrasive cù alumina cum'è u cumpunenti principali hè statu prucessu-pruduciutu.U successu, in questu modu, a macinatrice hè stata largamente usata.

In seguitu, per via di l'ulteriore migliuramentu di i cuscinetti è di i rails di guida, a precisione di u grinder hè diventatu più altu è si sviluppau in a direzzione di specializazione.Apparsu smerigliatrici internu, smerigliatrici di superficia, smerigliatrici a rulli, smerigliatrici, smerigliatrici universali, ecc.
3. Drilling machine

v2-a6e3a209925e1282d5f37d88bdf5a7c1_720w
1. L'antica macchina di perforazione - a tecnulugia di perforazione "arcu è bobina" hà una longa storia.L'archeologi anu scupertu avà chì l'apparechju per perforare i buchi hè statu inventatu da l'omu in 4000 aC.L'antichi anu stallatu una trave nantu à dui montanti, è poi appiccicatu un awl rotativu in fondu da u fasciu, è dopu ferite u awl cun una corda d'arcu per guidà u awl à rotà, in modu chì i buchi ponu esse perforati in u legnu è a petra.Prestu, a ghjente hà ancu cuncepitu un strumentu di punzone chjamatu "rota di rulli", chì hà ancu utilizatu una corda elastica per fà rotate l'awl.

 

2. A prima perforatrice (Whitworth, 1862) era versu u 1850, è l’alemanu Martignoni facia prima un drill twist for metal drill ;à l'Esposizione Internaziunale tenuta in Londra, Inghilterra in u 1862, u Whitworth britannicu hà mostratu una pressa di perforazione guidata da un armadiu di ghisa alimentatu da a putenza, chì diventò u prototipu di una pressa di perforazione muderna.

Da tandu, diverse macchine di perforazione sò apparsu una dopu à l'altru, cumprese perforatrici radiali, perforatrici cù meccanismi di alimentazione automatica, è perforatrici multi-assi chì ponu simultaneamente perforà più fori à una volta.Grazie à e migliure in i materiali di l'arnesi è à i drill bits, è l'intruduzioni di i mutori elettrici, sò stati infine pruduciuti grandi presse di perforazione d'altu rendiment.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022