Caratteristiche di u tornu CNC à rotaia dura

 

U pianu di locu di i dui rails di guida di u tornu CNC di u pianu duru è parallelu à u pianu di terra.U pianu di pusizioni di i dui rails di guida di u tornu CNC di u lettu duru rail rail intersects with the ground plane per furmà un pianu inclinatu.Vistu da u latu di u tornu CNC di u lettu duru, u lettu di u tornu CNC di u lettu hè quadratu, è u tornu di u lettu CNC di u lettu hè in forma di triangulu rettangulare.Ovviamente, in u casu di a listessa larghezza di rail di guida, u carru di a direzzione X di u lettu inclinatu hè più longu di quellu di u lettu pianu, è u significatu praticu di l'applicà à u tornu hè chì pò urganizà più pusizioni di l'utensili.

Caratteristiche di u tornu CNC à rail duru pianu pianu:
1. Lettu pianu, rail di guida scorrevule, pede integrale di u lettu, rinfrescante di rail di guida di u lettu, rail guida di sella di lettu incollatu cù plastica.
2. Regulamentu di vitezza Stepless di u spindle à piena vitezza, cunversione di frequenza o regulazione di velocità simultanea
3. Servo drive.
4. Supportu di cuteddu elettricu in quattru stazioni.Coltelli opzionali.
5. Mandrinu manuale.Mandrini idraulici è pneumatici opzionali.
6. Lubrication automatica
7. Prutezzione cumpleta, a scatula di cuntrollu hè posta à a diritta, è a porta scorrevule hè spustata à manca.
8. Sistema di cuntrollu: domesticu è impurtatu.
9. A cunfigurazione standard hè simplice è efficace: e funzioni opzionali è l'accessori sò diversificati, è a gamma di applicazioni hè larga.

ck6136 (4)


Postu tempu: Apr-22-2023