Cunniscenza basica è caratteristiche di a fresatrice CNC

Caratteristiche di fresatrici CNC

vmc850 (5)A fresatrice CNC hè sviluppata nantu à a basa di a fresatrice generale.A tecnulugia di trasfurmazioni di i dui hè in fondu u listessu, è a struttura hè un pocu simili, ma a fresatrice CNC hè una macchina di trasfurmazioni automatica cuntrullata da u prugramma, cusì a so struttura hè ancu assai sfarente da a fresatrice ordinaria.A fresatrice CNC hè generalmente cumposta da u sistema CNC, u sistema di trasmissione principale, u sistema di servo d'alimentazione, u sistema di rinfrescante è di lubrificazione, etc.:

1: A scatula di spindle include a scatula di spindle è u sistema di trasmissione di spindle, chì hè utilizatu per clamp the tool and drive the tool to rotate.A gamma di velocità di u spindle è u torque di output anu un impattu direttu nantu à u processu.

2: U servo sistema di alimentazione hè cumpostu da un mutore di alimentazione è un attuatore di alimentazione.U muvimentu relativo trà l'uttellu è a pezza hè realizatu secondu a velocità di alimentazione stabilita da u prugramma, cumprese u muvimentu di l'alimentazione lineale è u muvimentu rotazionale.

3: U centru di u cuntrollu di u muvimentu di a fresatrice CNC di u sistema di cuntrollu, eseguisce u prugramma di machining CNC per cuntrullà a macchina utensile per u processu

4: Dispositivi ausiliari cum'è idraulici, pneumatici, lubricazione, sistemi di rinfrescante è rimozione di chip, prutezzione è altri dispositi.

5: I parti basi di machine tools di solitu si riferisce à basi, culonni, travi, etc., chì sò u fundamentu è u quadru di l 'utensili machine à tuttu.

 

U principiu di travagliu di a fresatrice CNC

1: Sicondu i requisiti tecnichi di a forma, a dimensione, a precisione è a rugosità di a superficia di a parte, a tecnulugia di trasfurmazioni hè formulata è i paràmetri di trasfurmazioni sò selezziunati.Ingressu u prugramma di machinazione programatu à u controller attraversu a prugrammazione manuale o a prugrammazione automatica cù u software CAM.Dopu chì u controller processa u prugramma di machining, manda cumandamenti à u servodispositivu.U servomotore manda signali di cuntrollu à u servomotore.U mutore di u spindle gira l'arnesi, è i servomotori in direzzione X, Y è Z cuntrollanu u muvimentu relative di l'utillita è a pezza secondu una certa trajectoria, in modu di rializà u tagliu di u travagliu.

A fresatrice CNC hè cumposta principalmente di lettu, testa di fresatura, tavola verticale, sella horizontale, tavola di elevazione, sistema di cuntrollu elettricu, etc. Si pò cumplettà i ciculi di fresatura di basa, foratura, perforazione, tapping è autumàticu, è ponu processà varii camme cumplessi, mudelli è parti di muffa.U lettu di a fresatrice CNC hè fissatu nantu à a basa per a stallazione è diverse parti di a macchina.A cunsola hà un display LCD di culore, buttuni di funziunamentu di a macchina è diversi interruttori è indicatori.A tavola di travagliu verticale è u slide horizontale sò stallati nantu à a piattaforma elevatrice, è l'alimentazione di coordenate X, Y, Z hè cumpletata da a guida di u servomotore di alimentazione longitudinale, u servomotore di alimentazione laterale è u servomotore di alimentazione verticale.L'armadiu elettricu hè stallatu daretu à a colonna di u lettu, chì accoglie a parte di cuntrollu elettricu.

2: Indicatori di rendiment di a fresatrice CNC

3: A funzione di cuntrollu di u puntu pò rializà a trasfurmazioni chì esige una alta precisione di pusizioni mutuale.

4: A funzione di cuntrollu cuntinuu di u contornu pò realizà a funzione d'interpolazione di a linea recta è l'arcu circulare è a trasfurmazioni di a curva non-circulare.

5: A funzione di compensazione di u raghju di l'uttellu pò esse programata secondu a dimensione di u disegnu di a parte, senza cunsiderà a dimensione di u raghju attuale di l'uttellu utilizatu, riducendu cusì u calculu numericu cumplessu durante a prugrammazione.

6: A funzione di compensazione di a lunghezza di l'uttellu pò cumpensà automaticamente a lunghezza di l'arnesi per risponde à i requisiti per l'aghjustamentu di a lunghezza è di a dimensione di l'utillita durante u processu.

7: Scala è funzione di trasfurmazioni di specchiu, a funzione di scala pò cambià u valore di coordenate di u prugramma di trasfurmazioni secondu a scala specifica per eseguisce.U prucessu di specchiu hè ancu cunnisciutu com'è prucessu assisimmetricu.Se a forma di una parte hè simmetrica annantu à l'assi di coordenada, solu unu o dui quadranti deve esse programatu, è i contorni di i quadranti rimanenti ponu esse ottinuti da u prucessu di specchiu.

8: A funzione di rotazione pò eseguisce u prugramma di trasfurmazioni programatu rotendu in ogni angulu in u pianu di trasfurmazioni.

9: Funzione di chjamà di subprogramma, alcune parti anu bisognu di processà ripetutamente a stessa forma di cuntorni in diverse pusizioni, pigliate u prugramma di machining di una forma di cuntorni cum'è subprogramma è chjamanu ripetutamente à a pusizione necessaria per compie a machining di a parte.

10: A funzione di u prugramma macro pò aduprà una struzzione generale per rapprisintà una seria d'istruzzioni per ottene una certa funzione, è pò operà nantu à variàbili, rende u prugramma più flexible è cunvene.

 

 

Sistema di coordinate di fresatrice CNC

1: U muvimentu relative di a fresatrice hè stipulata.Nantu à a machina, a pezza hè sempre cunsiderata stazionaria, mentre chì l'uttellu si move.In questu modu, u prugrammatore pò determinà u prucessu di machinazione di a macchina utensile secondu u disegnu di a parte senza cunsiderà u muvimentu specificu di a pezza è l'utensile nantu à a macchina.

2: I dispusitivi di u sistemu di coordenadas machine tool, a rilazioni trà l 'assi di coordenada X, Y, Z in u sistema di coordenadas machine tool standard hè determinata da u sistema di coordenada cartesiana cartesiana a manu dritta.Nant'à a macchina utensile CNC, l'azzione di a macchina hè cuntrullata da u dispositivu CNC.Per determinà u muvimentu di furmazione è u muvimentu ausiliariu nantu à a macchina utensile CNC, u spustamentu è a direzzione di u muvimentu di a macchina utensile deve esse determinata prima, chì deve esse realizatu attraversu u sistema di coordenadas.Stu sistema di coordenate hè chjamatu sistema di coordenada di a macchina.

3: Coordenada Z, a direzzione di u muvimentu di a coordenada Z hè determinata da u spindle chì trasmette u putere di taglio, vale à dì, l'assi di coordenada parallela à l'assi di spindle hè a coordenada Z, è a direzzione positiva di a coordenada Z hè a direzzione. in quale l'uttellu abbanduneghja u travagliu.

4: Coordenada X, a coordenada X hè parallela à u pianu di clamping di a pezza, in generale in u pianu horizontale.Se a pezza rota, a direzzione in quale l'uttellu abbanduneghja u travagliu hè a direzzione positiva di a coordenada X.

Se l'utillita faci un muvimentu rotativu, ci sò dui casi:

1) Quandu a coordenada Z hè horizontale, quandu l'osservatore guarda a pezza à longu u spindle di l'utensile, a direzzione di u muvimentu +X punta à a diritta.

2) Quandu a coordenada Z hè verticale, quandu l'osservatore face u spindle di l'uttellu è fighja à a colonna, a direzzione di u muvimentu + X punta à diritta.

5: A coordenada Y, dopu avè determinatu a direzzione pusitiva di e coordenate X è Z, pudete aduprà a direzzione secondu e coordenate X è Z per determinà a direzzione di a coordenada Y secondu u sistema di coordenada rectangulare dritta.

 

 

Caratteristiche è cumpusizioni di a fresatrice CNC

1: Fresatrice verticale CNC, fresatrice verticale CNC, a parte principale hè cumposta principarmenti di basa, colonna, sella, tavola di travagliu, scatula di spindle è altri cumpunenti, di quale i cinque parti principali sò fatti di fusioni d'alta resistenza è di alta qualità. è stampatura di sabbia di resina, l'urganizazione hè stabile, per assicurà chì tutta a macchina hà una bona rigidità è ritenzione di precisione.A coppia di guide di guida di trè assi adotta una cumminazione di freccia di alta frequenza è guide di guida rivestite di plastica per assicurà a precisione di marcia di a macchina utensile è riduce a resistenza di attritu è ​​a perdita.U sistema di trasmissione di trè assi hè cumpostu di viti à sfera di precisione è motori di servo sistema, è hè equipatu di dispusitivi di lubrificazione automatica.

I trè assi di a machina strumentu sò fatti di una copertura telescopica di guida in acciaio inox, chì hà una bona prestazione di prutezzione.Tutta a macchina hè cumplettamente chjusa.E porte è e finestri sò più grande, è l'apparenza hè pulita è bella.A scatula di cuntrollu di u funziunamentu hè piazzata in u fronte ghjustu di a macchina è pò esse rotata per un funziunamentu faciule.Pò eseguisce diverse fresatura, foratura, tapping rigidu è altre trasfurmazioni, è hè costu-efficace.Hè un equipamentu ideale per l'alta qualità, alta precisione è alta efficienza in l'industria di fabricazione di machini.

2: Fresatrice horizontale CNC, uguale à a fresatrice horizontale generale, u so assi di spindle hè parallelu à u pianu horizontale.Per allargà a gamma di trasfurmazioni è espansione e funzioni, i fresatrici CNC horizontali generalmente utilizanu turntables CNC o turntables CNC universali per ottene un processu di coordenate 4 è 5.In questu modu, micca solu u contornu rotativu cuntinuu nantu à u latu di u travagliu pò esse machinatu, ma ancu a "macchina di quattru lati" pò esse realizatu cambiendu a stazione attraversu u turntable in una installazione.

3: Fresatrici CNC verticali è horizontali.Attualmente, tali fresatrici CNC sò rari.Siccomu a direzzione di u spindle di stu tipu di fresatrice pò esse cambiata, pò ottene u prucessu verticale è u prucessu horizontale nantu à una macchina strumentu., è hà e funzioni di i dui tippi di macchine utensili à u stessu tempu, u so intervallu di usu hè più largu, e funzioni sò più cumpletu, a stanza per selezziunà l'uggetti di trasfurmazioni hè più grande, è porta assai cunvenzione à l'utilizatori.In particulare quandu u batch di pruduzzione hè chjuca è ci sò parechje varietà, è dui metudi di trasfurmazioni verticali è horizontali sò richiesti, l'utilizatori solu bisognu di cumprà una tali machina.

4: I fresatrici CNC sò classificate per struttura:

①A fresatrice CNC di tippu elevatore di tavola, stu tipu di fresatrice CNC adopta u modu chì a tavola si move è si eleva, è u fusu ùn si move micca.I picculi fresatrici CNC generalmente utilizanu stu metudu

②Spindle head lift CNC fresatrice, stu tipu di fresatrice CNC usa u muvimentu longitudinale è laterale di a tavola, è u spindle si move in su è in giù longu u slide verticale;a fresatrice CNC di elevazione di testa di fusu hà assai vantaghji in quantu à a ritenzione di precisione, u pesu di cuscinettu, a cumpusizioni di u sistema, etc., hè diventata u mainstream di fresatrici CNC.

③ Fresatrice CNC di tippu Gantry, u spindle di stu tipu di fresatrice CNC pò spustà nantu à i diapositive orizontali è verticali di u quadru di gantry, mentre chì u quadru di gantry si move longitudinalmente longu u lettu.I fresatrici CNC à grande scala spessu usanu un tippu mobile gantry per cunsiderà i prublemi di espansione di a corsa, riducendu l'impronta è a rigidità.


Tempu di Postu: Jul-09-2022