Vantaghji è svantaghji di a ferrovia dura è a linea lineare in u centru di machining

In generale, se u centru di machining hè utilizatu per fà prudutti, cumprà rails di linea.S'ellu hè di prucessa moldi, cumprà rails duri.A precisione di i rails di linea hè più altu ch'è quellu di i rails duri, ma i rails duri sò più durable.L'articulu d'oghje spiegà i vantaghji è i disadvantages di rails di linea è rails duri, è cullà è leghje lentamente.

 

 

Funzioni di pista dura

 

I vantaghji di a ferrovia dura:

 

1. Si pò sustiniri carichi cchiù granni, è hè adattatu per roughing machine tools cù grande vulume strumentu è grande alimentazione.

2. Perchè l'area di cuntattu di u rail di guida hè grande, a macchina hè più liscia, chì hè adattata per e macchine utensili cù esigenze elevate in a vibrazione di a macchina, cum'è e macchine di triturazione.

 

I svantaghji di a ferrovia dura:

 

1. U materiale hè irregulare.Siccomu hè generalmente fustu, hè faciule per pruduce difetti di casting cum'è l'inclusione di sabbia, i buchi di l'aria, è u looseness in u materiale.Se questi difetti esistenu nantu à a superficia di a guida di guida, avarà un impattu negativu nantu à a vita di serviziu di a guida è a precisione di a macchina.

2. Hè difficiuli di prucessu, perchè stu tipu di rail guida hè generalmente cunnessu cù e parti principali di a machina strumentu cum'è basa, colonna, tavola di travagliu, sella, etc., cusì in u prucessu di trasfurmazioni, a so forma è a tolleranza di pusizioni. , esigenze di rugosità, invechjamentu Processing, quenching è altri prucessi sò difficiuli di cuntrullà, cusì chì a qualità di trasfurmazioni di e parti ùn pò micca risponde à i bisogni di l'assemblea.

3. L'assemblea hè difficiule.A parolla "assemblea" significa sia assemblea sia assemblea.U prucessu di assemblea hè un prucessu di cumminazione di tecnulugia è forza fisica, chì ùn pò micca esse cumpletu da i travagliadori ordinali.Esige una quantità relativa di cumpetenze.A precisione generale di a macchina strumentu pò esse cumpletata solu da i travagliadori di l'assemblea chì sò abbastanza sicuri.À u listessu tempu, ci vole ancu esse equipatu cù arnesi currispundenti, cum'è una lama, una regula, una regula quadrata, una regula quadrata, un indicatore di dial è un indicatore di dial.

4. A vita di serviziu ùn hè micca longu.Questu pò esse solu relativamente parlante.Sutta i stessi cundizioni di mantenimentu è usu, a vita di serviziu di a ferrovia dura generale hè menu di a vita di serviziu di a ferrovia lineale, chì hà un grande effettu nantu à a manera chì si movenu.A relazione trà u rail duru hè un funziunamentu di attritu sliding, è u rail di linea hè un funziunamentu di attritu rolling.In termini di attritu, a forza di attritu di u rail duru hè assai più grande di quella di u rail di linea, in particulare in lubricazione In u casu di insufficiente, l'attrito di u rail duru hè ancu peggiu.

5. U costu di mantenimentu hè troppu altu.U mantenimentu di a ferrovia dura hè assai più grande di u mantenimentu di a ferrovia lineale in termini di difficultà è costu di mantenimentu.Se l'indennità di scraping hè insufficiente, pò esse di dismantling tutte e grandi parti di a machina strumentu.U trattamentu di quenching è a machining sò rifatti, è ancu di più, u grande pezzu pò esse rimbursatu, è u calibre di filu solu bisognu di rimpiazzà u rail di filu currispundente, chì in fondu ùn avarà micca assai affettà l'usu di u grande pezzu pertinente.

6. A vitezza corsa di a macchina strumentu hè bassu, è u ferrovia dura di solitu ùn pò purtà a vitezza corsa eccessivamente viloci per via di u so modu muvimentu è a forza di attritu chì porta, chì hè cuntrariu à u cuncettu di trasfurmazioni currenti.In particulare, parechji travagliadori di fabbrica ùn anu micca a cunniscenza di mantenimentu currispundente di e macchine utensili.Parechje volte si sà solu cumu utilizà l'utensili di a machina, ma in gran parte ignoranu u mantenimentu di l'utensili di a machina, è u mantenimentu di i rails di a machina hè a primura priorità.Una volta i rails ùn sò micca abbastanza lubricated, It pruvucarà a pista à brusgià o usu transizione, chì sò fatali à a precisione di a machina strumentu.

 
Funzioni di a linea ferroviaria

 

I vantaghji di i rails di linea

1. L'assemblea hè còmuda è simplice, è l'assemblea d'alta qualità pò esse cumpletata cù un pocu di furmazione.Perchè a precisione di a machina strumentu hè assai grande, u gradu di precisione determina a precisione di u mecanismu di trasmissione.U mecanismu di trasmissione hè generalmente cumpostu di un filu di filu è di una barra di viti, vale à dì, a precisione di u filu di u filu è a vigna stessa determina l'accuratezza di a machina strumentu, mentre chì u filu di filu è a barra di vite sò generalmente. tutti esistenu in forma di parti standard.Sempre chì sceglite a precisione currispundente furnita da u fabricatore, in generale ùn ci sarà micca un grande prublema.

2. Ci hè assai spaziu per a scelta, s'ellu hè da a struttura di a ferrovia o u livellu di precisione, u metudu di lubricazione o a capacità portante, u metudu di trasfurmazioni à a velocità di corsa è altri paràmetri ponu esse sceltu.Pudete cunfigurà arbitrariamente secondu e cundizioni specifiche di a machina strumentu chì cuncepite.U tipu di rail chì avete bisognu.

3. A vitezza corsa hè viloci.Avà parechje macchine utensili funzionanu estremamente veloci, in particulare a velocità inattiva.Questu hè largamente duvuta à u creditu di a linea ferroviaria.A causa di u modu di funziunamentu di attritu di rotolamentu è di a machinazione d'alta precisione, a macchina hè garantita in modu efficace.A precisione è a stabilità di u funziunamentu à alta velocità miglioranu assai l'efficienza di u prucessu è a precisione di u prucessu.

4. Alta precisione di machining, perchè u rail di linea hè una commodità standard, sia u materiale è u metudu di trasfurmazioni sò intruti in un intervallu cuntrullabile benignu, cusì a maiò parte di e macchine utensili in parechji campi di finitura utilizanu rails di linea d'alta precisione Cum'è una guida di macchina. rail, questu assicura ancu assai a precisione di u machining di a macchina strumentu.Ci sò craftsmanship Nanjing, Hanjiang line rails, rails line Shangyin di Taiwan, Germany Rexroth company, rails line THK di Japan, etc.. Sti marche sò assai arricchitu è ​​scontru a dumanda di u mercatu di varii rails filu.In modu persunale, mi piace usà u THK di u Giappone, chì hà un rendimentu stabile è un travagliu fine, ma u prezzu hè in u latu altu.

5. Longa vita di serviziu, perchè u modu di funziunamentu di u trenu di linea hè un attritu rotulatu, a bola d'acciaio in u slider conduce u muvimentu di a parte di l'alimentazione rotulendu nantu à u rail, è a forza di attritu di questa friczione rotante hè più chjuca di quella di a ferrovia dura Dunque, s'ellu si tratta di efficienza di trasmissione o di vita di serviziu, a ferrovia di linea hè assai più ideale chè a ferrovia dura.

6. U costu di mantenimentu hè bassu.Ch'ella sia in termini di costu di mantenimentu o di cunvenzione di mantenimentu, a linea ferroviaria hà i so vantaghji naturali è comodità, perchè cum'è una parte standard, a forma di rimpiazzamentu di a linea ferroviaria hè a stessa cum'è a rimpiazzamentu di una vite., Di sicuru, ci sò qualchi aggiustamenti di rinvià in precisione, ma paragunatu à i rails duri, hè veramente convenientu.

7. U ciculu di consegna hè cortu, è u ciculu generale di consegna di rails di filu pò esse cumpletu in a mità di mesi, salvu chì ùn sceglite marche straniere, cum'è Rexroth è THK.In fattu, sti dui marchi anu ancu e piante di trasfurmazioni currispundenti in Cina., finu à chì u mudellu di linea di ferrovia chì sceglite ùn hè micca assai biased, in fondu u periodu di consegna di circa una mità di mesi pò ancu esse garantitu, è a linea ferroviaria di Taiwan Shangyin pò ancu ottene un periodu di consegna di una settimana, ma u listessu Hard. rails ùn anu micca una capacità cusì bona di cuntrollu di u tempu.Se l'azzione hè relativamente grande, cum'è re-casting, u ciculu pò esse più di uni pochi di mesi.

 

I svantaghji di i rails di linea

1. A capacità di trasportu hè relativamente chjuca.Questa dimensione relativamente chjuca hè solu per rails duri.In fatti, i rails di linea di parechje grandi fabbriche anu migliuratu assai a so capacità di trasportu attraversu certi disinni strutturali.Di sicuru, sò rails relativamente duru.In termini di capacità di trasportu, hè sempre relativamente chjucu.

2. L'stabilità hè un pocu più debule di u trenu duru, cum'è a capacità di resistà à a vibrazione, etc., ma vogliu sempre enfatizà chì sta debulezza hè relative à a ferrovia dura.In fatti, a stabilità di parechji rails di linea hè ancu fattu avà.Hè assai bonu, finu à chì l'equipaggiu chì cuncepite ùn hè micca troppu speciale, hè in generale capace di risponde à i bisogni.

3. Attenzioni particulari deve esse pagatu à a prutezzione di a linea ferroviaria durante u trasportu è l'assemblea, perchè cum'è una parte standard, e so caratteristiche strutturale uniche facenu in una situazione embarrassing chì hè più faciule da dannatu, cum'è a forma slender chì porta à u linea di ferrovia.A rigidità hè insufficiente, è hè faciule per curvarle è deformà quandu hè spressu, chì porta à a perdita di precisione;per esempiu, perchè hè una parte d'acciaio, se u trattamentu anti-rugginu ùn hè micca fattu, hè faciule esse espunutu à l'acqua o altri solventi durante u trasportu è l'assemblea.Fenomeni cum'è a ruggine è a curruzzione sò pruduciuti, risultatu in a perdita di precisione.


Tempu di post: Aug-13-2022