ZaoZhuang WOJIE CNC VMC Centru di machining verticale

1. Introduzione è usu di u centru di machining verticale VMC850
U centru di machinazione verticale VMC850 hè unu di i novi prudutti di a serie CNC pensati per l'industrii chì necessitanu una lavorazione d'alta efficienza.U layout generale hè compactu è raghjone, a qualità è u rendiment sò stabili è affidabili, è u ligame di trè assi di X, Y è Z pò esse realizatu.Hè largamente utilizatu in l'aerospaziale, u processu meccanicu in l'industria militare, muffa, automobile, mutore di combustione interna, machini tessili è altre industrie.

vmc850 (3)

2. Struttura è caratteristiche di u funziunamentu di u centru di machining VMC850
(1)E parti basi di a macchina utensile sò fatti di fusioni d'alta resistenza, a basa di macchina ultra-larga hè cuncepita, è a struttura di una sola colonna hè dotata di un fustu d'alta velocità per furnisce u megliu supportu strutturale è u megliu. rigidità di taglio per a macchina arnesi.

(2) In u lettu, a colonna, u sediu scorrevule, a tavola di travagliu è a scatula di spindle, ci sò nervature allargate è piatti di supportu d'angle, è ogni superficia di l'articulazione hè raschiata è macinata a manu per assicurà a rigidità è a precisione di a struttura generale.

(3)U X, Y, Z a trivia di guida adopra una coppia di guide lineari di rulli, cù una larghezza di 45 è una altezza di 38. Hè fabricatu da HIWIN, chì migliurà assai a precisione di u travagliu è l'efficienza di u travagliu di a macchina. strumentu.L'alimentazione di trè vie adopta a famosa marca di grande pitch, vite di bola d'alta precisione, u servomotore di trè assi è a vite di piombo sò in forma di cunnessione diretta, è l'accoppiamentu elasticu impurtatu senza backlash hè aduttatu, a trasmissione. ùn hà micca backlash, l'inerzia di rotazione hè chjuca, è a rigidità di a trasmissione hè alta, chì assicura a precisione di posizionamentu di a macchina;U supportu di a vite di piombo adopta una struttura di pre-stretching, chì riduce assai l'influenza di a deformazione termica nantu à l'accuratezza di a macchina strumentu durante u funziunamentu à longu andà.

(4)U spindle adotta 8000rpm di alta velocità, unità di spindle d'alta precisione, dotata di cuscinetti NSK impurtati da u Giappone, è di un dispositivu automaticu di taglio di cuteddu.U spindle adopta una struttura di soffiu d'aria cintrali.Prima di u cambiamentu di l'uttellu, u foru di cunicità internu è u stintu di l'utensili di u spindle sò puliti per caccià u residuu è assicurà l'alta precisione è rigidità di u spindle.

(5)U rinfrescante di a macchina utensile adopta a pompa di raffreddamentu di grande flussu Stell CBK4 40/4, chì lava i chips cù alta pressione è furnisce un rinfrescante suffirenziu.

(6) A lubricazione di a macchina arnesi adopta u dispusitivu di lubricazione automatica centralizzata di a pompa elettrica, chì lubrifica regularmente è quantitativamente automaticamente è intermittenti a vite di piombo è a superficia di a guida, chì hè stabile è affidabile.

(7) I viti di guida à trè assi X, Y, Z sò tutti sigillati è prutetti per assicurà a pulizia di i viti è di i binari di guida, è ancu a trasmissione è a precisione di u muvimentu di a macchina arnesi.A difesa esterna di a macchina arnesi adopta un disignu di struttura cumplettamente chjusa, sicura è affidabile.

(8)A cunfigurazione standard di u sistema CNC hè u sistema di cuntrollu Guangshu 25i cù funzioni cumplete, operazione faciule, è funzione di trasfurmazioni in linea DNC.

(9)A rivista di strumenti adopta a famosa rivista di strumenti di cappellu di bambù di marca.A capacità di a rivista di l'arnesi hè di 16 culteddi.U tempu di cambiamentu di l'uttellu hè curtu, precisu è affidabile.

3. Intruduzioni dettagliata di i paràmetri tecnichi di u centru di machining VMC850
Articulu
VMC850
Dimensione di a tavola di travagliu (lunghezza × larghezza) mm
1000 × 500
Slot à T (mm)
5-18 × 100
Pesu massimu di carica nantu à a tavola di travagliu
600 kg
Corsa di l'asse X (mm)
800
Corsa asse Y (mm)
500
Corsa di l'asse Z (mm)
500
Distanza trà u nasu di u spindle è a tavola
105-605 mm
Distanza trà u centru di u fustu è a colonna (mm)
550
Cône du fuseau
BT40-150
Max.vitezza di u fustu (rpm)
8000
putenza di u mutore di u fustu (Kw)
7,5/11 kW
Velocità di alimentazione rapida: assi X,Y,Z m/min
16/16/16 (guidway di liner 24/24//24)
Velocità di taglio veloce m/min
10 m/min
Precisione di pusizioni
± 0,005 mm
Repetite a precisione di a pusizione
± 0,003 mm
Tippu di cambiatore d'utillita automaticu
16 arnesi di tippu di teste di uttellu (cambiatore d'utensili automaticu di 24 bracci opzionali)
Max.lunghezza strumentu
300 mm
Max.Diamitru di u strumentu
Φ80 (outil adjacent)/φ150 (outil non adjacent)
Max.pesu strumentu
8 kg
U tempu di cambiamentu di l'utensili (utensili à strumentu)
7 sec
Pressione d'aria
0,6 Mpa
Pesu di a macchina
4200 kg
Misura tutale (mm)
2600 * 2300 * 2300

U Centru di Machining CNC tratta principarmenti parti di scatuli piani è curvi.Pò esse ancu usatu per processà e parti chì sò difficiuli di processà da i torni ordinali è necessitanu alta precisione.Puderà ancu processà curve spaziali cumplessi è superfici disegnate da mudelli matematichi, è ponu compie fresatura è foratura.Prucessi cum'è taglio, perforazione, tapping è filettatura.

Cù u sistema di cuntrollu numericu, u centru di machining verticali pò automaticamente selezziunà è cambià l'arnesi secondu e diverse prucessi, automaticamente l'arnesi, cambia automaticamente a vitezza di u spindle, a velocità di alimentazione, etc. , reaming, e tapping.In u risultatu, u tempu di clamping di a pezza hè assai ridutta;hà un bonu effettu ecunomicu nantu à e parti cù forme di trasfurmazioni cumplessi, esigenze di alta precisione, è rimpiazzamentu frequente di variità.

WOJIE CNC Machining Co., Ltd produce principarmenti ogni tipu di macchine CNC, prudutti di qualità affidabile è di prestazione stabile vende bè in tuttu u paese, è ancu in altri paesi è regioni, se site interessatu in questu, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 26-Sep-2022