Diversi categurie di macchine utensili

1.Macchine utensili ordinarie: inclusi torni ordinari, perforatrici, alesatrici, fresatrici, piallatrici, ecc.
2.Macchine utensili di precisione: Includendu smerigliatrici, macchine di trasfurmazione di ingranaggi, macchine di trasfurmazioni di filu è diverse altre macchine utensili di precisione.
3.Macchine utensili d'alta precisione: cumpresi foratrici di coordinate, smerigliatrici per ingranaggi, smerigliatrici per fili, fresatrici per ingranaggi di alta precisione, macchine per marcatura di alta precisione è altre macchine utensili di alta precisione.
4. Utensili di macchina CNC: Utensili di macchina CNC hè l'abbreviazione di u strumentu di macchina di cuntrollu digitale, chì hè una macchina arnesi automatica dotata di un sistema di cuntrollu di prugramma.U sistema di cuntrollu pò logicamente processà i prugrammi cù codici di cuntrollu o altre struzzioni simboliche, è decodificà, per chì a macchina strumentu pò operà è processà e parti.
5. Sicondu a dimensione di a pezza di travagliu è u pesu di a macchina, pò esse divisa in utensile di macchina, utensile media è chjuca, utensile grande macchina, utensile pesante è utensile super pisanti.
6. Sicondu a precisione di u machining, pò esse divisu in macchine utensili di precisione ordinarie, macchine utensili di precisione è macchine utensili d'alta precisione.
7.Sicondu u gradu d'automatizazione, si pò esse divisu in uperazione manuale di a macchina, l'utensili semi-automatica è l'utensili automaticu.
8.Sicondu u metudu di cuntrollu di a machina utensile, pò esse divisa in machina utensile di profiling, utensile di macchina di cuntrollu di prugramma, utensile di macchina CNC, utensile di macchina di cuntrollu adattativu, centru di machining è sistema di fabricazione flexible.
9. Sicondu u scopu di appiecazione di a machina strumentu, pò esse divisa in utensile per u scopu generale è per u scopu speciale.Utensili di taglio di metalli ponu esse divisi in parechji tippi secondu diversi metudi di classificazione.Sicondu i metudi di trasfurmazioni o l'uggetti di trasfurmazioni, pò esse divisu in torni, perforatrici, alesatrici, smerigliatrici, macchine di trasfurmazione di ingranaggi, macchine di trasfurmazione di fili, macchine di trasfurmazione di spline, fresatrici, piallatrici, scanatrici, brocciatrici, macchine utensili speciali di trasfurmazione. , segatrici e trafilatrici.Ogni categuria hè divisa in parechji gruppi secondu a so struttura o l'uggetti di trasfurmazioni, è ogni gruppu hè divisu in parechji tipi.Sicondu a dimensione di a pezza di travagliu è u pesu di a macchina, pò esse divisa in utensile di macchina, utensile media è chjuca, utensile grande macchina, utensile pesante è utensile super pisanti.Sicondu a precisione di u machining, pò esse divisu in macchine utensili di precisione ordinarie, macchine utensili di precisione è macchine utensili d'alta precisione.Sicondu u gradu d'automatizazione, si pò esse divisu in uperazione manuale di a macchina, l'utensili semi-automatica è l'utensili automaticu.Sicondu u metudu di cuntrollu autumàticu di a machina strumentu, pò esse divisa in machina utensile di profiling, utensile di macchina di cuntrollu di prugramma, utensile di macchina di cuntrollu digitale, strumentu di macchina di cuntrollu adattativu, centru di machining è sistema di fabricazione flexible.Sicondu u scopu di l'applicazioni di e macchine utensili, pò esse divisu in utensile generale, specializatu è speciale.Trà e macchine utensili speciali, ci hè una macchina utensile automatica o semi-automatica basata nantu à cumpunenti standard per scopi generali è un picculu numeru di cumpunenti speciali cuncepiti secondu a forma specifica di u travagliu o a tecnulugia di trasfurmazioni, chì hè chjamata macchina modulare. strumentu.Per a trasfurmazioni di una o parechje parte, una seria di macchine utensili sò disposti in sequenza secondu a prucedura, è dotate di dispusitivi automatichi di carica è scaricamentu è di dispusitivi di trasferimentu automaticu di pezzi trà e machini è e machini.Stu gruppu di macchine utensili hè chjamatu una linea di produzzione di taglio automaticu.U sistema di fabricazione flessibile hè cumpostu da un inseme di macchine utensili cuntrullati digitalmente è altri equipaghji di prucessu automatizatu, cuntrullati da un computer elettronicu, ponu processà automaticamente pezzi di travagliu cù diverse prucedure, è ponu adattà à parechje varietà di produzzione.


Tempu di post: 13-Jan-2022