Trattamentu di tornu ordinariu

circa 6250 (5)Introduzione

I torni ordinariu sò torni orizontali chì ponu processà diversi tipi di pezzi cum'è fusti, dischi, anelli, etc. Perforazione, reaming, tapping and knurling, etc.

funzione di struttura

I cumpunenti principali di u tornu ordinariu sò: headstock, feed box, slide box, tool rest, tailstock, liscia viti, piombo è lettu.

Headstock: Cunnisciuta ancu cum'è headstock, u so compitu principale hè di passà u muvimentu di rotazione da u mutore principale attraversu una seria di meccanismi di cambiamentu di velocità in modu chì l'arbre principale pò ottene e diverse velocità necessarie di guida avanti è inversa, è à u stessu tempu headstock separa parte di u putere Pass motion à a scatula feed.Headstock U fustu mediu hè una parte chjave di u tornu.A liscia di u spindle chì corre nantu à u cuscinettu affetta direttamente a qualità di trasfurmazioni di u travagliu.Una volta chì a precisione di rotazione di u spindle hè ridutta, u valore d'usu di a macchina arnesi serà ridutta.

Scatola di alimentazione: Cunnisciuta ancu com'è scatula di l'uttellu, a scatula di alimentazione hè dotata di un mecanismu di cambiamentu di velocità per l'alimentazione di u muvimentu.Aghjustate u mecanismu di cambiamentu di velocità per ottene a quantità di alimentazione o pitch necessaria, è trasmette u muvimentu à u cuteddu per mezu di una vite liscia o di piombo.rack per u tagliu.

Vite di piombo è vite liscia: usata per cunnette a scatula di alimentazione è a scatula scorrevule, è trasmette u muvimentu è a putenza di a scatula d'alimentazione à a scatula scorrevule, in modu chì u scorrevule.

live top

A cassa ottene un muvimentu lineale longitudinale.A vite di piombu hè aduprata apposta per turnà diversi filamenti.Quandu si giranu altre superfici di u pezzu di travagliu, solu u vitu lisu hè utilizatu, è a vite di piombu ùn hè micca utilizata.

Scatola slide: Hè a scatula di cuntrollu per u muvimentu di l'alimentazione di u tornu.Hè dotatu di un mecanismu chì cunverte u muvimentu rotativu di a barra luminosa è a vite di piombu in u muvimentu lineale di u restu di l'uttellu.U muvimentu di alimentazione longitudinale è u muvimentu di alimentazione trasversale di u restu di l'utensili sò realizati attraversu a trasmissione di a barra luminosa.È u muvimentu rapidu, attraversu a vite per guidà u supportu di l'uttellu per fà un muvimentu lineale longitudinale, per vultà u filu.

Portautensili: U portautensili hè cumpostu da parechji strati di supporti di attrezzi.A so funzione hè di clamp l'arnesi è di fà chì l'uttellu si move longitudinalmente, lateralmente o oblicu.

Tailstock: Installa u centru posteriore per u supportu di posizionamentu, è pò ancu installà strumenti di trasfurmazioni di buchi cum'è trapani è alesatori per u processu di buchi.

Lettu: I parti principali di u tornu sò stallati nantu à u lettu, in modu chì mantenenu una pusizione relativa precisa durante u travagliu.

appendice

1. Mandrinu à trè mandibula (per pezzi cilindrichi), mandrinu à quattru mandibula (per pezzi irregulari)

2. Live center (per fixing workpieces)

3. Frame centru (pezzu stabile)

4. Cù u cultellu

caratteristica principale

1. Grande torque à bassa freccia è pruduzzione stabile

2. cuntrollu di vettore High-prestazioni

3. Risposta di torque dinamica veloce è precisione di stabilizazione d'alta velocità

4. Slow down and stop fast

5. Forte capacità anti-interferenza

Prucedure di funziunamentu
1. Inspection prima di guidà
1.1 Aghjunghjite u grassu adattatu secondu a carta di lubrificazione di a macchina.

1.2 Verificate tutte e instalazioni elettriche, manicu, pezzi di trasmissione, prutezzione è dispusitivi limite sò cumpleti, affidabili è flessibili.

1.3 Ogni ingranaggio deve esse in pusizioni zero, è a tensione di a cintura deve risponde à i requisiti.

1.4 Ùn hè micca permessu di almacenà l'oggetti metallici direttamente nantu à u lettu, per ùn dannà u lettu.

1.5 U travagliu da esse processatu hè liberu di fangu è sabbia, impediscendu chì u fangu è a sabbia cadenu in u pallet è sguassate u rail di guida.

1.6 Prima di chjappà a pezza, deve esse realizatu una prova di vittura viota.Dopu avè cunfirmatu chì tuttu hè normale, u travagliu pò esse carricu.

2. Prucedure di u funziunamentu
2.1 Dopu chì a pezza hè stallata, principià a pompa di l'oliu lubrificante prima per fà chì a pressione di l'oliu risponde à i requisiti di a machina strumentu prima di inizià.

2.2 Quandu aghjustà a cremagliera di scambii, quandu aghjustate a rota pendente, l'alimentazione deve esse tagliata.Dopu à l'aghjustamentu, tutti i perni deve esse stretti, a chjave deve esse sguassata in u tempu, è a pezza deve esse disconnected per l'operazione di prova.

2.3 Dopu a carica è scaricamentu di a pezza di travagliu, a chjesa di chuck è e parti flottanti di a pezza deve esse eliminata immediatamente.

2.4 U tailstock, crank handle, etc. di a machina strumentu deve esse aghjustatu à pusizioni apprupriati sicondu i bisogni di trasfurmazioni, è deve esse strettu o clamped.

2.5 I pezzi di travagliu, l'arnesi è l'attrezzi devenu esse muntati in modu sicuru.U strumentu di forza flottante deve estenderà a parte di piombo in u pezzu prima di inizià a macchina.

2.6 Quandu s'utilice u restu centru o u restu di l'uttellu, u centru deve esse regulatu bè, è deve esse una bona lubricazione è superfici di cuntattu di sustegnu.

2.7 Quandu si tratta di materiali longu, a parte sporgente daretu à l'arburu principale ùn deve esse troppu longa.

2.8 Quandu si alimenta u cuteddu, u cuteddu deve avvicinà u travagliu lentamente per evità a collisione;a vitezza di u carru deve esse uniforme.Quandu cambia u strumentu, u strumentu è u travagliu deve mantene una distanza curretta.

2.9 U strumentu di taglio deve esse fastened, è a lunghezza di l'estensione di l'attrezzu di turnu in generale ùn trapassa 2,5 volte u spessore di u strumentu.

2.1.0 Quandu u machining parti eccentrici, ci deve esse contrapesu propriu à equilibriu u centru di gravità di u chuck, è a vitezza di u veiculu deve esse apprupriatu.

2.1.1.Ci deve esse misure protettive per i pezzi di travagliu chì vanu oltre u fuselage.

2.1.2 L'ajustamentu di l'attrezzatura deve esse lentu.Quandu a punta di l'uttellu hè 40-60 mm di distanza da a parte di trasfurmazioni di u travagliu, l'alimentazione manuale o di travagliu deve esse usata invece, è l'alimentazione rapida ùn hè micca permessa di impegnà direttamente l'utillita.

2.1.3 Quandu pulisce a pezza cù un schedariu, u supportu di l'uttellu deve esse ritruvatu à una pusizioni sicura, è l'operatore deve fà affruntà u chuck, cù a manu diritta in fronte è a manu manca daretu.Ci hè una chjave nantu à a superficia, è u pezzu di travagliu cù un pirtusu quadru ùn hè micca permessu di esse processatu cù un schedariu.

2.1.4 Quandu pulisce u circhiu esterno di u pezzu di travagliu cù un tela smerigliata, l'operatore deve tene e duie estremità di u tela smeriglio cù e duie mani per pulisce secondu a postura specificata in l'articulu precedente.Hè pruibitu d'utilizà i vostri ditte per mantene a tela abrasiva per pulisce u foru internu.

2.1.5 Duranti l'alimentazione automatica di u cuteddu, u picculu porta di u cuteddu deve esse aghjustatu per esse flussu cù a basa per impedisce chì a basa toccu u chuck.

2.1.6 Quandu u tagliu di pezzi grossi è pisanti o materiali, deve esse riservatu abbastanza indemnità di machining.

3. Operazione di parcheghju
3.1 Cut off the power and remove the workpiece.

3.2 I manichi di ogni parte sò abbattuti à a pusizioni zero, è l'arnesi sò cuntati è puliti.

3.3 Verificate a cundizione di ogni dispusitivu di prutezzione.

4. Precauzioni durante u funziunamentu
4.1 Hè strettamente pruibitu per i non travagliadori di uperà a macchina.

4.2 Hè strettamente pruibitu di tuccà l'uttellu, a parte rotativa di a machina strumentu o a pezza rotante durante l'operazione.

4.3 Ùn hè micca permessu di utilizà a stop d'emergenza.In casu d'urgenza, dopu avè usatu stu buttone per piantà, deve esse verificatu novu secondu a regulazione prima di inizià a macchina.

4.4 Ùn hè micca permessu di passà nantu à a superficia di u rail di guida, a barra di viti, a barra pulita, etc. di u tornu.Fora di i rigulamenti, ùn hè micca permessu di operà u manicu cù i pedi invece di e mani.

4.5 Per i pezzi cù blisters, shrinkage holes o keyways in u muru internu, i scrapers triangulari ùn sò micca permessi di cutà i buchi internu.

4.6 L'aria compressa o a pressione di u liquidu di u mandrinu pneumaticu idraulicu posteriore deve ghjunghje à u valore specificatu prima di pudè esse usatu.

4.7 Quandu si giranu i pezzi slender, quandu a longa protruding di u fronte di i dui lati di a testa di u lettu hè più di 4 volte u diametru, u centru deve esse usatu secondu a regulazione di u prucessu.Riposu centru o sustegnu di u tallone.Guardie è signali d'avvertimentu deve esse aghjuntu quandu protruding daretu à a testa di u lettu.

4.8 Quandu tagliate metalli brittle o tagliate facilmente splashed (cumpresi grinding), i baffles protettivi deve esse aghjuntu, è l'operatori duveranu portà vetri protettivi.
Cundizioni di usu

L'usu nurmale di tornu ordinariu deve scuntrà e seguenti cundizioni: a fluttuazione di tensione di l'alimentazione in u locu di a macchina hè chjuca, a temperatura di l'ambienti hè più bassa di 30 gradi Celsius, è l'umidità relativa hè menu di 80%.

1. Esigenze ambientali per u locu di a machina strumentu

U locu di a machina strumentu deve esse alluntanatu da a fonte di vibrazione, u sole direttu è a radiazione termale deve esse evitata, è l'influenza di l'umidità è u flussu d'aria deve esse evitata.Se ci hè una fonte di vibrazione vicinu à a machina strumentu, i solchi anti-vibrazioni deve esse stallati intornu à a macchina.Altrimenti, affettarà direttamente a precisione di u machining è a stabilità di a machina strumentu, chì pruvucarà un poviru cuntattu di i cumpunenti elettroni, fallimentu, è affettanu l'affidabilità di a macchina.

2. esigenze Power

In generale, i torni ordinariu sò stallati in l'attellu di machining, micca solu a temperatura di l'ambienti cambia assai, e cundizioni d'usu sò poveri, ma ancu ci sò parechji tippi d'equipaggiu elettromeccanicu, risultatu in grandi fluttuazioni in a rete elettrica.Per quessa, u locu induve sò stallati i torni ordinali richiede un cuntrollu strettu di a tensione di alimentazione.I fluttuazioni di a tensione di l'alimentazione deve esse in a gamma permessa è restanu relativamente stabile.Altrimenti, u funziunamentu normale di u sistema CNC serà affettatu.

3. Cundizioni di temperatura

A temperatura di l'ambienti di i torni ordinali hè più bassu di 30 gradi Celsius, è a temperatura relativa hè menu di 80%.In generale, ci hè un ventilatore di scarico o un ventilatore di rinfrescante in a casella di cuntrollu elettricu CNC per mantene a temperatura di travagliu di i cumpunenti elettronichi, in particulare l'unità di trasfurmazioni cintrali, constante o a differenza di temperatura cambia assai pocu.A temperatura eccessiva è l'umidità riducerà a vita di i cumpunenti di u sistema di cuntrollu è portanu à fallimenti aumentati.L'aumentu di a temperatura è di l'umidità, è l'aumentu di a polvera pruvucarà ligami nantu à u circuitu integratu è causanu cortu circuitu.

4. Aduprà u strumentu machine cum'è specificatu in u manual

Quandu si usa a macchina, l'utilizatore ùn hè micca permessu di cambià i paràmetri stabiliti da u fabricatore in u sistema di cuntrollu à vuluntà.U paràmetru di sti paràmetri hè direttamente ligata à e caratteristiche dinamiche di ogni cumpunente di a macchina.Solu i valori di i paràmetri di compensazione di backlash ponu esse aghjustati secondu a situazione attuale.

L'utilizatore ùn pò micca cambià l'accessori di a macchina à vuluntà, cum'è l'usu di u mandrinu idraulicu oltre a specificazione.U fabricatore cunsidereghja cumplettamente l'abbinamentu di diversi paràmetri di ligame quandu stabilisce l'accessori.U rimpiazzamentu di cecu si traduce in una mancata corrispondenza di i paràmetri in parechji ligami, è ancu provoca accidenti inespettati.A pressione di u mandrinu idraulicu, u restu di l'utensili idraulicu, u tailstock idraulicu è u cilindru idraulicu deve esse in a gamma di stress permessa, è ùn hè micca permessu di aumentà arbitrariamente.


Tempu di post: 09-09-2022