Cumu mantene u compostu di tornu è fresatura CNC?

U mantenimentu di u corpu inclinatu CNC tornu è fresatura cumposti macchina strumentu pò influenza direttamente a qualità di trasfurmazioni è efficienza di travagliu di parti.Tali standardi di tornu deve impediscenu a luce diretta di u sole è altre radiazioni di calore, è impediscenu i lochi chì sò troppu umidi, troppu polverosi, o chì anu gasi corrosivi.Ùn hè micca adattatu per un chjusu longu.A megliu scelta hè di accende u putere una volta o duie volte à ghjornu, è eseguisce seccu per circa una ora ogni volta, per utilizà u calore generatu da u tornu stessu per riduce l'umidità relativa in l'internu di a macchina, in modu chì l'elettronica. i cumpunenti ùn saranu micca umidi.À u listessu tempu, si pò dinù truvà fora s'ellu ci hè un alarme batterie à tempu à impedisce a perdita di u prugrammu sistemu è dati.L'ispezione puntuale di i torni CNC cù letti inclinati hè a basa per u monitoraghju statale è u diagnosticu di difetti, è basamente implica l'infurmazioni seguenti:

 

1. Puntu fissu.U primu passu hè di cunfirmà quanti punti di mantenimentu hà un tornu CNC di lettu inclinatu, analizà scientificamente l'equipaggiu di a macchina, è selezziunate u locu chì hè prubabile di causà prublemi.Solu bisognu di "guardà" questi punti di mantenimentu, è i prublemi seranu scuperti in u tempu.

 

2. Calibrazione.E norme deve esse formulate per ogni puntu di mantenimentu unu per unu, cum'è a liberazione, a temperatura, a pressione, u flussu, a tenuta, etc., tutti anu bisognu à avè standard di quantità precisa, sempre chì ùn superanu micca u standard, ùn hè micca un standard. prublema.

 

3. Regularmente.Quandu per verificà una volta, u tempu di u ciculu d'ispezione deve esse datu, è deve esse cunfirmatu secondu a situazione attuale.

 

4. Articuli fissi.Chì elementi per verificà in ogni puntu di mantenimentu anu ancu esse chjaramente stipulati.

 

5. Decide nantu à e persone.Chi conduce l'ispezione, sia l'operatore, u persunale di mantenimentu o u persunale tecnicu, deve esse attribuitu à a persona secondu u locu di l'ispezione è i normi di precisione tecnica.

 

6. Statuti.A manera di cuntrollà ci vole ancu avè standardi, sia l'osservazione manuale o a misurazione cù strumenti, sia per utilizà l'equipaggiu ordinariu o strumenti di precisione.

 

7. Verificate.L'ambito è u prucessu di l'ispezione deve esse standardizati, ch'ella sia ispezione durante l'operazione di produzzione o ispezione di arrestu, ispezione di disassemblamentu o ispezione senza disassemblamentu.

 

8. Record.L'ispezione deve esse arregistrata cù cura, è cumpletata in cunfurmità cù u furmatu di u schedariu prescrittu.Per riempie i dati di l'ispezione è a deviazione da u standard, l'impressione di ghjudiziu è l'opinione di manipolazione, l'ispettore deve firmà è marcà u tempu d'ispezione.

 

9. Eliminazione.Quelli chì ponu esse trattatu è aghjustatu in u mità di l'ispezione deve esse trattatu è rivisu in una manera puntuale, è i risultati di trattamentu deve esse arregistrati in u registru di dispusizione.Quelli chì sò incapaci o incapaci di trattà cun ellu seranu signalati à i dipartimenti pertinenti in tempu è trattatu secondu l'accordu.In ogni casu, qualchissia chì dispunia in ogni mumentu hà bisognu à riempie i registri di dispusizione.

 

10. Analisi.Sia i registri d'ispezione è i registri di eliminazione necessitanu un analisi sistematicu regulare per truvà "punti di mantenimentu" debuli.Vale à dì, punti cù tassi elevati di fallimentu di l'equipaggiu o ligami cù grandi perdite, presentanu suggerimenti, è sottumettenu à u dipartimentu di cuncepimentu per a migliione cuntinua di u disignu.

tck 800


Tempu di post: Jul-15-2023