Installazione è usu di u tornu CNC

                                                                               Installazione è usu di u tornu CNC

 

ck6140 (6)

 

U tornu CNC hè una macchina di trasfurmazioni ecunomica è pratica cù una struttura di produttu maturu è un rendimentu è qualità stabile è affidabile.Unisce e caratteristiche di i torni per scopi generale è per scopi speciali.Adopta guide lineari di sfera di lettu inclinati;u supportu di l'arnesi pò esse un supportu d'utensili di una sola fila È i supporti di l'arnesi à doppia fila, è i supporti di l'arnesi elettrichi di quattru stazioni è sei stazioni ponu ancu esse usatu.Hè un tipu di strumentu di macchina CNC cù u più grande usu domesticu è una larga copertura.I torni CNC sò largamente usati in diverse industrii cum'è l'industria di l'automobile, u petroliu è l'industria militare.Machining.

 

I torni CNC anu una gamma cumpleta di specificazioni, è ponu realizà e superfici interne è esterne di fusti è dischi, coni, archi, fili, fori, alesatura, è vari prucessi di tornu cum'è curve non-circulari.Hè adattatu per varii tipi, chjuchi è medius U trasfurmazioni di i prudutti batch ponu soprattuttu dimustrà a so superiorità per i pezzi cumplessi è d'alta precisione;per risponde à i bisogni di trasfurmazioni di diversi utilizatori;secondu i bisogni di l'utilizatori, ponu esse selezziunati diversi sistemi CNC è accessori;U disignu piglia pienamente in contu a sicurità di u funziunamentu, e porte protettive aperte è chjuse è parechji segni di ricurdà di sicurità è altri posti assicuranu a sicurità di a macchina.

 

Caratteristiche di u tornu CNC:

 

1. Unità di spindle d'alta precisione Questa machina strumentu adopra a testa di l'unità spindle sviluppata da noi stessi, è i cuscinetti adopranu i primi trè è i dui cuscinetti in coppia, chì anu alta velocità, alta rigidità, pocu rumore, precisione longu. , è u runout di u spindle hè menu di 3um.

 

2. A struttura di u lettu adopra a tecnulugia di ghisa alta rigidità è sabbia di resina.A struttura generale di u lettu hà e caratteristiche di rimozione di chip liscia, struttura compatta è bella apparenza.

 

3. U rumanzu servo turret di u detentore arnesi rende l'errore di cambiamentu di l'uttellu ripetutu cusì chjucu cum'è +/-3um, è u cambiamentu di l'uttellu hè d'alta velocità è precisu, chì pò salvà assai tempu di travagliu.

 

4. Alimentazione d'alta precisione U servo drive cumpletu di ogni assi di l'alimentu adopta l'accionamentu Yaskawa è u mutore da u Giappone, è adopra u rail di guida lineale Taiwan Yintai per assicurà a precisione di u costu è u mantenimentu di precisione à longu andà.A precisione di posizionamentu ripetitu di ogni assi di alimentazione hè <+/-3um.

 

5. U spindle di machina strumentu di trasfurmazioni d'alta velocità hà una alta vitezza di 5000 rpm, u muvimentu rapidu di l'asse X pò ghjunghje à 18 m / min, u muvimentu rapidu di l'assi Z pò ghjunghje à 20 m / min, cilindru rotativu idraulicu d'alta precisione, è Chuck di precisione Taiwan Thousand Island.Capacità di taglio di materiale duru è di taglio di putenza migliorate.

 

6. Raffreddamentu putente A pompa di rinfrescamentu putente d'alta putenza migliurà assai u tagliu di e parti.Sicondu i bisogni di i clienti, 1-4 tubi di rinfrescante ponu esse installati, è u rendiment di rinfrescante hè bonu.

 

Installazione è usu di u tornu CNC

 

1. Per assicurà a precisione di u travagliu di a machina utensile, u tornu CNC cù rail di guida inclinatu deve aghjustà i bulloni di ancoraggio o i piedi di shock-absorbing durante a stallazione per assicurà u livellu di a machina strumentu senza distorsioni di u rail di guida.

 

2. Dopu chì u travagliu di stallazione è di cumissioni hè finitu, hè necessariu di verificà se e parti rotanti sò flessibili è se u circuitu elettricu hè affidabile, è poi cunduce una prova di corsa.U tempu di prova hè menu di 2 ore.Dopu à cunfirmà chì hè normale, si pò entre in u prucessu di prucessu.

 

3. U cuscinettu spindle avarà una lacuna dopu à a machina strumentu hè usata per un piriudu di tempu, è l 'utilizatori pò aghjustà secondu à a vitezza usu.Se a distanza hè troppu chjuca, facilmente u cuscinettu si scalda;se u gap hè troppu grande, affettarà a precisione è a rugosità di a superficia di u travagliu.A strettezza di i noci di serratura di i cuscinetti frontali è posteriori di l'arburu principale pò esse aghjustatu, è a liberazione di i cuscinetti deve esse guardatu à 0,006 mm.

 

4. I carrughji grandi è chjuchi di u tornu CNC sò furnuti cù ferri plug.Dopu un periudu di usu, a distanza trà i carrughji grandi è chjuchi ponu esse aghjustate aghjustendu i ferri di tappi.Deve esse flexible in u funziunamentu è ùn affetta micca a precisione di machining.

 

5. I parti sliding di a machina strumentu deve esse cumplettamente lubricated.L'oliu meccanicu deve esse cumpletu 2-4 volte per turnu (8 ore), è a lubricazione di cuscinetti deve esse rimpiazzata ogni 300-600 ore.

 

6. U mantenimentu è a pulizia di a machina arnesi deve esse fattu bè à i tempi ordinali.

 

7. Prima di usà a machina strumentu, leghjite u manuale di a machina in detail.


Tempu di Postu: Feb-25-2023