Circa u prucessu di macinazione, i più impurtanti 20 dumande è risposte chjave (2)

mw1420 (1)

 

 

11. Chì sò i tecnulugii di vestitori di precisione di a rotella di macinazione in a macinazione d'alta velocità?

Risposta: Attualmente, i tecnulugii di vestizione di mola più maturi sò:

 

(1) Tecnulugia di vestizione elettrolitica in linea ELID;

(2) Tecnulugia di vestizione di a rota EDM;

(3) Tecnulugia di vestizione di a rotella di tazza;

(4) Tecnulugia di forma cumposti elettrolisi-meccanica

 

 

12. Chì hè a macinazione di precisione ?Pruvate di descriverà brevemente u principiu di selezzione di a mola in a mola di precisione di a mola ordinaria.

Risposta: A macinazione di precisione si riferisce à a selezzione di una mola di grana fina nantu à una macinatrice di precisione, è, vestindu finamente a mola, i grani abrasivi anu proprietà di micro-bordu è contorni.I marchi di macinazione sò estremamente fini, l'altezza residuale hè estremamente chjuca, è l'effettu di a tappa di macinazione senza scintilla hè aghjuntu, è u metudu di macinazione di a superficia cù a precisione di machinazione di 1 à 0,1 mm è a rugosità di a superficia Ra di 0,2 à 0,025. mm hè ottinutu.

 

Principiu di selezzione di a mola in a mola di precisione di a mola ordinaria:

 

(1) L'abrasivu di a mola usata in a macinazione di precisione hè basatu annantu à u principiu di esse faciule da generà è mantene u micro-bordu è u so contornu.

 

(2) Grandezza di particella di rota di macinazione?Considerando i soli fattori geometrici, più fine è la dimensione delle particelle di mola, minore è il valore di rugosità di superficie di grinding.Tuttavia, quandu i particeddi abrasivi sò troppu fini, micca solu a mola serà facilmente bluccata da i detriti di macinazione, ma se a conduttività termale ùn hè micca bona, pruvucarà brusture è altri fenomeni nantu à a superficia machinata, chì aumenterà a rugosità di a superficia. valore..

 

(3) Legante a rota di grinding ?I leganti di rota di grinding includenu resine, metalli, ceramica, etc., è resina sò largamente usate.Per i roti di granu grossu, un ligame vitrificatu pò esse usatu.I leganti di metallu è ceramica sò un aspettu impurtante di a ricerca in u campu di a macinazione di precisione.

 

 

13. Chì sò e caratteristiche di a triturazione di precisione cù roti superabrasivi ?Cumu sceglie a quantità di macinazione?

Risposta: E caratteristiche principali di a mola superabrasive sò:

 

(1) Pò esse usatu per processà diversi materiali metallichi è non metallichi di alta durezza è alta fragilità.

 

(2) Forte capacità di macinazione, bona resistenza à l'usura, alta durabilità, pò mantene a prestazione di macinazione per un bellu pezzu, menu tempi di vestitu, faciule di mantene a dimensione di particella;faciule di cuntrullà a dimensione di trasfurmazioni è realizà l'automatizazione di trasfurmazioni.

 

(3) A forza di grinding hè chjuca è a temperatura di grinding hè bassu, cusì chì u stress internu pò esse ridutta, ùn ci sò micca difetti cum'è burns è cracks, è a qualità di a superficia machinata hè bona.Quandu a mola di diamante macina carburu cementatu, a so forza di macinazione hè solu da 1/4 à 1/5 di carburu di siliciu verde.

 

(4) Alta efficienza di macinazione.Quandu u machining alliages duri è materiali non-metallichi duri è fragili, u tassu di rimuzzioni di metallu di roti di diamante hè megliu cà quellu di roti di nitruru di boru cubicu;ma quandu si tratta di l'acciaio resistente à u calore, di leghe di titaniu, di l'acciaio è di altri materiali, e mole di nitruru di boru cubicu sò assai più altu nantu à a mola di diamante.

 

(5) U costu di trasfurmazioni hè bassu.A mola di diamante è a mola di nitruru di boru cubicu sò più caru, ma anu una longa vita di serviziu è una alta efficienza di trasfurmazioni, cusì u costu generale hè bassu.

 

Scelta di dosa di triturazione di mola superabrasiva:

 

(1) Velocità di macinazione A velocità di macinazione di a mola di diamante non-metallica hè generalmente 12 ~ 30m / s.A velocità di macinazione di a mola di nitruru di boru cubicu pò esse assai più altu ch'è quella di a mola di diamante, è l'opzione 45-60m / s hè principalmente dovuta à a megliu stabilità termica di l'abrasivu di nitruru di boru cubicu.

 

(2) A prufundità di macinazione hè in generale da 0,001 à 0,01 mm, chì pò esse selezziunata secondu u metudu di macinazione, a dimensione di particella abrasiva, a legante è e cundizioni di rinfrescamentu.

 

(3) A vitezza di u travagliu hè generalmente 10-20m / min.

 

(4) Velocità di alimentazione longitudinale?In generale 0,45 ~ 1,5 m/min.

 

 

14. Cosa hè ultra-precisione grinding?Pruvate di descriverà brevemente u so mecanismu, e caratteristiche è l'applicazione.

Risposta: U grinding ultra-precisione si riferisce à un metudu di grinding wheel cun una precisione di machining di menu di 0.1mm è una rugosità di a superficia di menu di Ra0.025mm., Materiali di ferru, ceramica, vetru è altre trasfurmazioni di materiali duri è fragili.

 

Meccanismo di triturazione ultra-precisione:

 

(1) I particeddi abrasivi ponu esse cunsiderati cum'è un corpu elasticu cù un supportu elasticu è un grande tagliu d'angolo negativu di rake.U sustegnu elasticu hè un agentu ligatu.Ancu s'è e particelle abrasive anu una durezza considerableu è a so propria deformazione hè assai chjuca, in realtà sò sempre elastomeri.

 

(2) A prufundità di taglio di u tagliu di u granu abrasiu aumenta gradualmente da zero, è poi diminuite gradualmente à zero dopu avè righjuntu u valore massimu.

 

(3) Tuttu u prucessu di cuntattu trà i grani abrasivi è u travagliu hè seguitu da zona elastica, zona plastica, zona di taglio, zona plastica è zona elastica.

 

(4) In a macinazione ultra-precisione, l'azzione di micro-taglio, u flussu di plastica, l'azzione di distruzzione elastica è l'azzione di scorrimentu appariscenu in sequenza secondu u cambiamentu di e cundizioni di taglio.Quandu a lama hè affilata è hà una certa prufundità di macinazione, l'effettu di micro-cutting hè forte;se a lama ùn hè micca abbastanza affilata, o a prufundità di macinazione hè troppu bassa, u flussu di plastica, danni elastichi è sliding saranu.

 

Caractéristiques de la rectification d'ultra précision :

 

(1) U grinding ultra-precisione hè un prughjettu sistematicu.

(2) A mola Superabrasive hè u strumentu principale per a mola ultra-precisione.

(3) A macinazione ultra-precisione hè un tipu di prucessu di taglio ultra-micro.

 

Applicazioni di rettificatura ultra-precisione:

 

(1) Grinding of metal materials such as steel and its allies, specially steel hardened that has been treated by quenching.

 

(2) Materiali duri è fragili chì ponu esse aduprati per a macinazione di non-metalli?Per esempiu, ceramica, vetru, quartz, materiali semiconductor, materiali petra, etc.

 

(3) Attualmente, ci sò principarmenti smerigliatrici cilindriche, smerigliatrici di superficia, smerigliatrici internu, smerigliatrici di coordinate è altre smerigliatrici ultra-precisione, chì sò aduprate per grinding ultra-precisione di cerchi esterni, piani, buchi è sistemi di buchi.

 

(4) U triturazione ultra-precisione è u processamentu abrasiu senza ultra-precisione si cumplementanu.

 

 

15. Briefly discrìviri lu principiu è carattiristichi di ELID specchiu grinding.

Risposta: U principiu di u specchiu ELID: durante u prucessu di macinazione, u fluidu di macinazione elettroliticu hè versatu trà a mola è l'elettrodu di l'utensile è hè applicata una corrente di impulsu DC, in modu chì u ligame metallicu di a mola cum'è l'anodu hà un anodu. effettu dissoluzione è hè sguassatu gradualmenti, cusì chì u I grani abrasivi chì ùn sò micca affettati da electrolysis protrude da a superficia di a mola.Cù u prugressu di u prucessu di l'elettrolisi, una strata di film d'ossidu cù proprietà insulanti hè gradualmente furmatu nantu à a superficia di a mola, impediscendu a continuazione di u prucessu di l'elettrolisi.Quandu i grani abrasivi di a mola sò purtati, a film passiva dopu esse scrappata da u pezzu di travagliu, u prucessu di l'elettrolisi cuntinueghja, è u ciculu principia di novu, è a mola hè continuamente vestita da l'azzione di l'elettrolisi in linea per ottene. una altezza protruding constante di i grani abrasivi.

 

Caratteristiche di ELID Grinding:

 

(1) U prucessu di macinazione hà una bona stabilità;

 

(2) Stu metudu di dressing impedisce chì a mola di diamante si sguassate troppu rapidamente è migliurà a rata d'utilizazione di abrasivi preziosi;

 

(3) U metudu di dressing ELID face chì u prucessu di macinazione hà una bona controllabilità;

 

(4) Aduprendu u metudu di macinazione ELID, hè faciule d'avè una macinazione di specchiu, è pò riduce assai i crack residuali di u materiale superhard per esse parti di terra.

 

 

16. Chì ghjè a grinding feed creep ?Pruvate a teoria di trasferimentu di calore di ebollizione per spiegà u fenomenu chì a temperatura normale di macinazione lenta hè assai bassa, ma hè faciule per brusgià di colpu.

Risposta: Creep Feed Grinding hà parechji nomi in Cina in u passatu, cum'è grinding forte, grinding load pisanti, creep grinding, fresatura, etc. U nomu esattu currenti deve esse Creep Feed Deep Cutting Grinding Grinding, di solitu chjamatu grinding lentu.A caratteristica distintiva di stu prucessu hè a bassa rata di alimentazione, chì hè di circa 10-3 à 10-2 volte quella di a macinazione ordinaria.Per esempiu, a vitezza di u travagliu pò esse bassu quant'è 0.2mm / s durante a macinazione di a superficia, per quessa hè chjamata "lenta" grinding.Ma da l'altra banda, a prufundità primaria di tagliu hè grande, circa 100 à 1000 volte quella di grinding ordinariu.Per esempiu, a prufundità di u limitu di cut in grinding flat pò ghjunghje à 20 à 30 mm.

 

Sicondu a tiurìa di u trasferimentu di calore di ebollizione in u campu di l'ingegneria termale, hè una spiegazione scientifica per a temperatura normale di macinazione lenta hè assai bassu, ma hè spessu propensu à brusgià bruschi.Duranti a macinazione lenta, i cundizioni di riscaldamentu di a superficia di u travagliu in a zona di l'arcu è a superficia di u filu di nichel riscaldatu immersa in a piscina sò essenzialmente listessi, è u fluidu di macinazione in a zona d'arcu hà ancu una densità di flussu di calore crìtica qlim. chì pò causà l'ebullizione di film.A macinazione si riferisce à u flussu di calore di macinazione q <> 120 ~ 130 ℃.

 

Vale à dì, ùn importa quantu hè grande a prufundità di taglio durante a macinazione lenta, ch'ella sia 1mm, 10mm, 20mm o 30mm, sempre chì e cundizioni normali di macinazione lenta sò soddisfatte, a temperatura di a superficia di a pezza in l'area di l'arcu serà. micca più di 120 ~ 130 ℃, chì hè ancu u mutivu chì u prucessu di macinazione lentu hè diversu.Vantaghji nantu à a macinazione ordinaria.Tuttavia, stu vantaghju tecnologicu eccezziunale di a macinazione lenta hè in realtà facilmente persu per via di a densità di flussu di calore runaway.A densità di flussu di calore di macinazione q ùn hè micca solu ligata à parechji fatturi, cum'è e proprietà di u materiale è a quantità di taglio, ma dipende ancu da a nitidezza di a superficia di a mola.Sempre chì a cundizione q ≥ qlim hè cumpleta, a superficia di a pezza in l'area di l'arcu serà brusgiata di colpu per via di u fluidu di macinazione chì entra in u statu di ebollizione filmatu..

 

 

17. Cumu fà un vestitu cuntinuu in u grinding feed creep?Chì sò i vantaghji di u vestitu cuntinuu?

Risposta: U cosiddettu vestitu cuntinuu si riferisce à u metudu di rinfurzà è affila a mola mentre si macina.Cù u metudu di vestitu cuntinuu, i rulli di vestitu di diamante sò sempre in cuntattu cù a mola.Per rializà u prucessu dinamicu di a rotella di macinazione cuntinuu è a compensazione cuntinuu in u prucessu di macinazione, deve esse aduprata una machina di macinazione cuntinuu speciale.U prucessu dinamicu di dressing cuntinuu hè mostratu in Figura 2. U diametru iniziale di a rotella di grinding hè ds1, u diametru di u travagliu hè dw1, è u diametru di u roller di diamante hè dr.Durante a macinazione, se u raghju di a pezza diminuisce à a velocità di vfr, per via di un vestitu cuntinuu, a mola deve esse tagliata in a pezza di grinding à a velocità di v2 = vfr + vfrd, è u rullu di dressing deve tagliatu in a mola di smerigliatura à a vitezza di v1 = 2vfrd + vfr, cusì chì a pusizioni di u rullu di vestitori è a rota di grinding hà cambiatu.Per quessa, e macchine rettificatrici per a vestizione cuntinuu di e mole di macinazione devenu esse capaci di fà l'aghjustamenti pertinenti à questi parametri geometrici.

 

I vantaghji di u trimming continuu sò parechji, cum'è:

 

1) U tempu di grinding, chì hè ghjustu uguali à u tempu di dressing, hè sottrattu, chì migliurà l'efficienza di grinding;

 

2) A durata di grinding più longa ùn dipende più di l'usura di a mola, ma di a durata di grinding dispunibile di a grinding machine;

 

3) L'energia di macinazione specifica hè ridutta, a forza di macinazione è u calore di macinazione sò ridotte, è u prucessu di macinazione hè stabile.

 

 

18. Chì ghjè u cinturione ?Descrive brevemente a cumpusizioni è e caratteristiche di a cintura abrasiva.

Risposta: A macinazione di cinturione abrasive hè un metudu di prucessu per sgrossà u cinturione abrasiu in muvimentu in cuntattu cù a pezza di travagliu in una manera di cuntattu currispundente secondu a forma di a pezza.

 

U cinturione abrasive hè principalmente cumpostu di trè parti: matrice, legante è abrasive.A matrice hè u supportu per i grani abrasivi è pò esse fattu di carta, cuttuni è fibri chimichi.I leganti cumunimenti usati includenu cola d'animali, resina sintetica è una cumminazione di i dui.I leganti cumunimenti usati includenu cola d'animali, resina sintetica è una cumminazione di i dui.A cola di l'animali hà una bassa resistenza à u calore, una forza di ligame bassa, è ùn hè micca resistente à l'erosione per u fluidu di tagliu, perchè pò esse solu usatu per a macinazione secca;Legante di resina sintetica hà una alta forza di legame è una alta resistenza à l'usura, adattata per a fabricazione di cinture Heavy duty à alta velocità.L'abrasivi per a fabricazione di cinture abrasive sò corindone standard, corindone biancu è cromu, corindone unicu cristalu, ossidu d'aluminiu, diossidu di zirconiu, carburu di siliciu verde è neru, etc.

 

 

19. Chì sò i metudi di classificazione di grinding cinturione abrasive?Chì prublemi sò propensi à accade in a cinghia di grinding?

Risposta: Sicondu u metudu di macinazione, a cinturione abrasiva pò esse divisa in cinturione abrasive chjusu è grinding cinturione abrasive aperta.A macinazione di cinturione abrasive pò esse divisa in tippu di rota di cuntattu, tipu di piastra di supportu, tipu di cuntattu liberu è tipu di cuntattu flottante liberu secondu a forma di cuntattu trà a cintura abrasiva è a pezza di travagliu.

 

Prublemi chì sò propensi à accade in a cinturione abrasiva: intasatura, appiccicazione è smussatura.Inoltre, u cinturione abrasiu spessu appare fratture frequenti, marchi di usu è altri fenomeni durante l'usu.

 

 

20. Chì hè a vibrazione ultrasonica grinding?Descrive brevemente u mecanismu è e caratteristiche di a triturazione di vibrazione ultrasonica.

Risposta: Ultrasonic grinding hè un metudu di prucessu chì usa a vibrazione furzata di a rota di grinding (o workpiece) in u prucessu di grinding.

 

U meccanismo di triturazione di vibrazione ultrasonica: quandu a fonte di energia magnetizzante di u generatore ultrasonicu hè iniziata, un certu currente di frequenza ultrasonica è un currente DC per magnetizazione sò furniti à u transducer magnetostrictive di nichel, è un campu magneticu di frequenza ultrasonica alternante è un campu magneticu sò generati. in a bobina di trasduttore.U campu magneticu polarizatu custante permette à u transducer di generà energia di vibrazione meccanica longitudinale di a stessa frequenza, chì hè trasmessa à u cornu à u stessu tempu, è l'amplitude hè amplificata à un valore predeterminatu per spinghje a barra di cutter risonante per u tagliu di vibrazione.U transducer, u cornu è a barra di cutter sò tutti in risonanza cù a frequenza ultrasonica prodotta da u generatore, furmendu un sistema di resonance, è u puntu fissu deve esse nantu à u node di spustamentu.

 

Funzioni: A macinazione ultrasonica pò mantene i grani abrasivi affilati è impedisce u bloccu di chip.In generale, a forza di taglio hè ridutta da 30% à 60% cumparatu cù a macinazione ordinaria, a temperatura di taglio hè ridutta, è l'efficienza di trasfurmazioni hè aumentata da 1 à 4 volte.In più, a triturazione di vibrazione ultrasonica hà ancu i vantaghji di struttura compatta, low cost, è faciule popularizazione è applicazione.


Tempu di post: Jul-30-2022