Circa u prucessu di macinazione, i più impurtanti 20 dumande è risposte chjave (1)

mw1420 (1)

 

1. Chì hè a macinazione ?Pruvate di cite parechje forme di grinding.

Risposta: A macinazione hè un metudu di trasfurmazioni chì sguassate l'excedente di a superficia di a pezza da l'azzione di taglio di l'attrezzi abrasivi, in modu chì a qualità di a superficia di a pezza risponde à i requisiti predeterminati.Forme di macinazione cumuni sò generalmente include: macinazione cilindrica, macinazione interna, macinazione senza centru, macinazione di filu, macinazione di superfici piane di pezzi di travagliu, è macinazione di superfici formanti.
2. Cosa hè un strumentu abrasive?Chì ghjè a cumpusizioni di a mola?Chì fattori determinanu a so prestazione?

Risposta: Tutti l'arnesi utilizati per a sgrossatura, a smerigliatura è a lucidatura sò chjamati cullettivamente strumenti abrasivi, a maiò parte di quali sò fatti di abrasivi è leganti.
I roti di macinazione sò cumposti da grani abrasivi, leganti è pori (a volte senza), è u so rendimentu hè principalmente determinatu da fatturi cum'è abrasivi, dimensione di particella, leganti, durezza è urganizazione.
3. Chì sò i tipi di abrasivi ?Lista parechji abrasivi cumunimenti usati.

Risposta: L'abrasivu hè direttamente rispunsevuli di u travagliu di taglio, è deve avè una alta durezza, resistenza à u calore è una certa durezza, è deve esse capaci di furmà spighe è anguli affilati quandu ruttu.Attualmente, ci sò trè tippi di abrasivi cumunimenti utilizati in a produzzione: serie d'ossidu, serie di carburi è serie abrasive high-duru.L'abrasivi cumunimenti usati sò corindone biancu, corindone di zirconiu, carburu di boru cubicu, diamante sinteticu, nitruru di boru cubicu, etc.
4. Chì sò e forme di usura di a rota di macinazione ?Chì ghjè u significatu di u vestitu di a rotella di macinazione?

Risposta: L'usura di a mola include principalmente dui livelli: perdita abrasiva è fallimentu di mola.A perdita di grani abrasivi nantu à a superficia di a mola pò esse divisa in trè forme diffirenti: passivazione di grani abrasivi, sfracicà di grani abrasivi è sparghje di grani abrasivi.Cù a prolongazione di u tempu di travagliu di a mola, a so capacità di taglio diminuisce gradualmente, è eventualmente ùn pò micca esse macinata in modu nurmale, è a precisione di machining specificata è a qualità di a superficia ùn ponu esse rializate.À questu tempu, a rota di tritura falla.Ci sò trè forme: distorsione di a superficia di travagliu di a mola, bloccu di a superficia di travagliu di a mola, è distorsioni di u contornu di a mola.

 

Quandu a mola hè sguassata, hè necessariu di rinvià a mola.U vestitu hè un termu generale per a furmazione è l'affilatura.A furmazione hè di fà chì a mola hà una forma geomètrica cù certi esigenze di precisione;sharpening hè di caccià l'agentu di ligame trà i grani abrasivi, cusì chì i grani abrasivi protrudenu da l'agenti di ligame à una certa altezza (circa 1/3 di a dimensione di i grani abrasivi generali), furmendu un bonu tagliu è un spaziu di briciola suffirenziu. .A furmazione è l'affilatura di i roti di grinding ordinariu sò generalmente realizati in una sola;a forma è l'affilatura di mole superabrasive sò generalmente separate.U primu hè di ottene a geometria ideale di a mola è l'ultima hè di migliurà a nitidezza di a macinazione.
5. Chì sò e forme di grinding motion in cylindrical è superficia grinding?

Risposta: Quandu si macina u circulu esternu è u pianu, u muvimentu di grinding include quattru forme: u muvimentu principale, u muvimentu di l'alimentazione radiale, u muvimentu di l'alimentazione assiale è a rotazione di u travagliu o u muvimentu lineale.
6. Descrive brevemente u prucessu di macinazione di una sola particella abrasiva.

Risposta: U prucessu di macinazione di un solu granu abrasiu hè apprussimatamente divisu in trè fasi: sliding, scoring and cut.

 

(1) Sliding stage: Durante u prucessu di macinazione, u spessore di taglio aumenta gradualmente da zero.In a tappa di scorrimentu, per via di u spessore di taglio estremamente chjucu acg quandu u tagliu abrasiu è a pezza cumincianu à cuntattà, quandu u raghju di u circhiu blunt rn>acg à l'angulu superiore di i grani abrasivi, i grani abrasivi solu slip nantu à a superficia. di u travagliu, è pruduce solu deformazione Elastic, senza chips.

 

(2) Scribing stage: cù l'aumentu di a prufundità di intrusione di e particelle abrasive, a prissioni trà e particelle abrasive è a superficia di u travagliu aumenta gradualmente, è a superficia di a superficia passa ancu da a deformazione elastica à a deformazione plastica.À questu tempu, a friczione di estrusione hè severa, è una grande quantità di calore hè generata.Quandu u metale hè riscaldatu à u puntu criticu, u stress termale nurmale supera a forza di rendimentu criticu di u materiale, è u tagliu cumencia à cutà in a superficia di u materiale.U slippage spinge a superficia di u materiale à u fronte è à i lati di i grani abrasivi, facendu chì i grani abrasivi intaglianu grooves nantu à a superficia di a pezza di travagliu, è sbatti da i dui lati di i grooves.E caratteristiche di sta tappa sò: u flussu di plastica è u bulge si trova nantu à a superficia di u materiale, è i patatine ùn ponu micca esse furmatu perchè u grossu di taglio di e particelle abrasive ùn ghjunghje micca u valore criticu di a furmazione di chip.

 

(3) Fase di taglio: Quandu a prufundità di l'intrusione aumenta à un valore criticu, a strata di taglio ovviamente scivola longu a superficia di taglio sottu à l'estrusione di particelle abrasive, formando chips per scorri fora longu a faccia di rake, chì hè chjamatu u stadiu di taglio.
7. Aduprate a suluzione JCJaeger per analizà in teoria a temperatura di a zona di grinding durante a grinding secca.

Risposta: Quandu si grinding, a lunghezza di l'arcu di cuntattu hè ancu chjuca per via di a piccula prufundità di cut.Allora pò esse cunsideratu cum'è una fonte di calore in forma di banda chì si move nantu à a superficia di un corpu semi-infinitu.Questa hè a premessa di a suluzione di JCJaeger.(a) Fonte di calore di a superficia in a zona di macinazione (b) Sistema di coordinate di a fonte di calore di a superficia in muvimentu.

 

L'area di l'arcu di cuntattu di macinazione AA¢B¢B hè una fonte di calore di cintura, è a so intensità di riscaldamentu hè qm;a so larghezza w hè in relazione cù u diamitru di a mola è a prufundità di grinding.A fonte di calore AA¢B¢B pò esse cunsiderata cum'è a sintesi di innumerevoli fonti di calore lineari dxi, pigliate una certa fonte di calore lineale dxi per l'investigazione, a so intensità di fonte di calore hè qmBdxi, è si move longu a direzzione X cù a velocità Vw.

 

8. Chì sò i tipi di brusgiate di macinazione è e so misure di cuntrollu ?

Risposta: Sicondu l'apparizione di burns, ci sò burns generale, spot burns è line burns (line burns nantu à tutta a superficia di a parte).Sicondu a natura di i cambiamenti di a microstruttura di a superficia, ci sò: ustioni di tempera, brusture di quenching, è ustioni d'annealing.

 

In u prucessu di grinding, u mutivu principalu di burns hè chì a temperatura di a zona di grinding hè troppu altu.Per riduce a temperatura di a zona di macinazione, dui approcci ponu esse pigliati per riduce a generazione di calore di macinazione è accelerà u trasferimentu di u calore di macinazione.

E misure di cuntrollu pigliate sò spessu:

 

(1) Selezzione raghjone di quantità di macinazione;

(2) Selezziunate currettamente a mola;

(3) Usu raghjone di i metudi di rinfrescante

 

9. Chì hè a grinding high-vitezza ?In cunfrontu cù a macinazione ordinaria, chì sò e caratteristiche di a macinazione d'alta veloce?

Risposta: A macinazione à alta velocità hè un metudu di prucessu per migliurà l'efficienza di a macinazione è a qualità di macinazione aumentendu a velocità lineale di a mola.A diffarenza trà questu è a macinazione ordinaria si trova in l'alta velocità di macinazione è a velocità di alimentazione, è a definizione di a macinazione à alta velocità avanza cù u tempu.Prima di l'anni 1960, quandu a vitezza di macinazione era di 50 m / s, era chjamatu grinding high-speed.In l'anni 1990, a vitezza massima di macinazione hà righjuntu 500 m/s.In l'applicazioni pratiche, a velocità di grinding sopra 100m / s hè chjamata grinding high-speed.

 

In cunfrontu cù a macinazione ordinaria, a macinazione à alta velocità hà e seguenti caratteristiche:

 

(1) Sutta a cundizione chì tutti l'altri paràmetri sò mantinuti custanti, solu l'aumentu di a vitezza di a mola porta à a riduzione di u grossu di taglio è a riduzzione currispondente di a forza di taglio chì agisce nantu à ogni particella abrasiva.

 

(2) Se a vitezza di a pezza hè aumentata in proporzione à a velocità di a mola, u spessore di taglio pò esse invariatu.In questu casu, a forza di taglio chì agisce nantu à ogni granu abrasiu è a forza di macinazione resultanti ùn cambianu micca.U più grande vantaghju di questu hè chì a rata di rimozione di materiale aumenta proporzionalmente cù a stessa forza di macinazione.

 

10. Descrive brevemente i requisiti di grinding high-speed per grinding wheels è machine tools.

Risposta: I moli di macinazione à alta velocità devenu risponde à i seguenti requisiti:

 

(1) A forza meccanica di a mola deve esse capace di sustene a forza di taglio durante a macinazione d'alta veloce;

 

(2) Sicurezza è affidabilità durante a macinazione à alta velocità;

 

(3) apparenza forte;

 

(4) U ligatu deve avè una alta resistenza à l'usura per riduce l'usura di a mola.

 

Requisiti per a rettificatura à alta velocità nantu à e macchine utensili:

 

(1) Spidle high-vitezza è i so cuscinetti: I cuscinetti di spindles high-vitezza generalmente usanu cuscinetti à sfera di cuntattu angulare.Per riduce u riscaldamentu di u spindle è aumentà a velocità massima di u spindle, a maiò parte di a nova generazione di spindles elettrici d'alta velocità sò lubricati da oliu è gasu.

 

(2) In più di e funzioni di grinders ordinariu, i grinders d'alta velocità anu ancu bisognu di scuntrà i seguenti esigenze speciali: alta precisione dinamica, alta damping, alta resistenza à a vibrazione è stabilità termica;prucessu di macinazione altamente automatizatu è affidabile.

 

(3) Dopu chì a vitezza di a mola aumenta, a so energia cinetica aumenta ancu.Se a mola si rompe, ovviamente pruvucarà più dannu à e persone è l'equipaggiu cà a macinazione ordinaria.Per questu mutivu, in più di migliurà a forza di a mola stessu, speciale A guardia di a rota per a macinazione d'alta velocità hè una misura impurtante per assicurà a sicurità.


Tempu di post: Jul-23-2022